Susihus

Go helg på er

Publicerad 2007-09-21 06:23:26 i Resor

Vill bara säga att det värmer med era goa kommentarer, speciellt när man sitter på ett hotellrum på Irland. Veckan här har varit intensiv men bra och det är ju underbart att man kan titta in till er kära bloggvänner och känna sig lite som hemma.

Irland är helt enkelt underbart vacket och människorna här är så otroligt vänliga och trevliga. Men nu längtar jag hem och är snart på väg hem. Att det kan vara så nära men ändå innan jag är hemma har jag nästan rest i 12 timmar.

Ha en ljuvlig fredag och en go helg på er alla!
image34

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-09-21 10:10:02

Tack för dina gulliga rader hos mig! Vad roligt att vara på Irland!! Det är min dröm att få åka dit och rida! Galoppera över hedarna... mmm, vad härligt det skulle vara!
Ha en skön helg!
Kramar från Jenny

Postat av: pia

Publicerad 2007-09-21 19:23:10

Tack för att du är så duktig på att kika in hos mig, jag blir så glad varje gång!
Det ser helt underbart ut, och jag är så avens på dig som får sitta i Irland och ha det gott.
kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-09-22 10:28:03

vad gör du i Irland? Semester?
Vackra bilder.

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-09-22 14:29:16

Jag har jobbat hela veckan, tittat på hotell, aktiviteter och saker att göra för grupper, ska ha ett stort event här i om något år.

Postat av: Maria

Publicerad 2007-09-22 17:02:12

Vilka vackra bilder. Har alltid velat åka dit... Fortsatt trevlig helg på dig! kram

Postat av: MO

Publicerad 2007-09-22 19:21:09

Det ser onekligen otroligt vackert ut... Kan tänka mig att man ändå längtar hem när man sitter där ensam på ett hotellrum, ha de bra, sov gott, kram

Postat av: Sverremaia

Publicerad 2009-09-08 14:58:51

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela