Susihus

Höstmakeover inne

Publicerad 2007-09-16 18:57:15 i Hem

Vaknade tidigt idag, och konstaterade att det inte var lika härligt väder idag som igår. Men jag gick en skön morgonpromenad med hundarna, och när jag kom hem tyckte jag att det var för tidigt att göra frukost, tänkte att mannen kunde få sova lite. Så jag putsade köksfönstrerna och satte upp mina nysydda gardiner som jag köpte förra lördagen. Ja jag vet.... usch så hurtigt av mej, men jag kände mej pigg efter promenaden och då är det ju lika bra att skrida till verket innan man kommer av sig. Hihi

Nu väntar te, nybakade bagels och soffan! Innan det är dags för att packa, imorgon bär det av till Irland på jobb. Vi får väl se hur det blir med bloggandet under veckan.

Ha en skön söndagkväll!
image30

Kommentarer

Postat av: Sara´n

Publicerad 2007-09-16 19:23:04

fy farao vad du är duktig Susan! Gardintyget var superfint! Förresten är hela huset outstanding som ni har! Mycket avis på er! Take care! Kram Sara

Postat av: Petra

Publicerad 2007-09-16 22:00:25

verkligen hurtigt. Snyggt är det i ert kök oxå. Det där med hurtigheten, ibland är det så härligt att bara ta och röja järnet hemma och sen tänker man, jaha och varför har jag inte tagit tag i detta innan. Sån är jag. Börjar jag, har jag svårt att sluta. Men andra dagar orkar jag inte, typ då blundar jag och kliver över barnens grejer som ligger både här och där.
ha det jättebra och en trevlig resa.

Postat av: Lallis

Publicerad 2007-09-17 09:37:19

Men åh, så härligt att få åka iväg till Irland.
Ha riktigt trevliga dagar:)
Kram Lallis

Postat av: Eva

Publicerad 2007-09-17 11:16:46

Men så trevligt att ha den energin, kan du skicka över lite till mig :)
Vad fint det blev med gardinerna, superfint!!
Ha det så härligt på din resa.

Postat av: MO

Publicerad 2007-09-17 11:33:15

Snyggt, inte dåligt med sådan energi tidigt på morgonen. Men man blir pigg av att börja dagen med en promenad, kram

Postat av: MO

Publicerad 2007-09-17 15:16:50

Får jag fråga vart du köpt duken/löparen som du har på ditt köksbord, min kusin skulle gärna vilja ha en sådan. Kram

Postat av: tina

Publicerad 2007-09-17 18:22:06

Skönt att hinna med så mycket ,och superfint blev det också!!!! Ha det trevligt på resan till Irland!!
Kram!

Postat av: Frida

Publicerad 2007-09-17 18:24:28

Vad fint det blev!

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-09-18 14:17:13

Vad härligt med en sådan morgon! Är man pigg ska man passa på! Köket blev superfint :) Ha det härligt på irland! KRAM

Postat av: Maja

Publicerad 2007-09-18 18:21:00

Vilket snyggt tyg! Det klart man ska passa på när energin finns, tvätta fönster hör inte till det roligaste. Men det blir fint och det är alltid skönt att göra lite "höst" i fönstren. Hoppas du får det bra på resan!

Postat av: Linda

Publicerad 2007-09-18 22:22:21

Åh vilka fina gardiner! har försökt få tag på det tyget men det verkar vara en omöjlighet här uppe.. Hoppas du får en trevlig resa..

Postat av: Pia

Publicerad 2007-09-19 08:39:01

Wow vilka snygga gardiner. I våras plockade jag ner mina gardiner i köket och vardagsrummet, skulle prova hur det var jag har inte saknat dem förräns nu det blir ju lite mysigare på hösten om man har det lite mer ombonat. Är gardinerna från Village?

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-09-19 19:22:02

Tack, allt är toppen på Irland även om det är mycket jobb.
Mo: jag har köpt duken på IEMS på A6 i Jönköping.
Pia: Gardinerna är köpta på min härliga Tyghörnan butik i Växjö men de är från Spira ett svenskt märke.
Må gott

Postat av: Sara

Publicerad 2007-09-20 11:52:36

Vilket otroligt läckert kök du har!

Postat av: Karin

Publicerad 2007-09-20 20:13:52

Gardinen var jättefin, ha det bra på/i Irland.

Postat av: Juliuszara

Publicerad 2010-04-29 07:41:38

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela