Susihus

Tisdagstema

Publicerad 2007-09-04 18:46:51 i Tisdagstema

När jag surfade in idag och såg att det var svart och vitt så tänkte jag att jag får väl ge mej ut och fota något och göra kortet svart/vitt. Men så klurade jag en stund till och aha... mina vita pinnar i min svarta vas kanske kan vara något  för dagens tema. Jag som gillar målade pinnar då har ju naturligtvis även vita....hihi, dessa gjorde jag till en nyårsdukning när det skulle vara vitt och lite frostigt tema på bordet. Nu har det fått ett nytt liv i en IKEA vas uppe i vårt kontor och gästrum. Vi skojade till den ena väggen i våras med en härlig fondtapet från Sandbergs. Nu ska vi bara fixa till ett nattduksbord till sängen så det kanske kommer mer bilder från gästrummet.

Idag får invånarna i Midsomer lite lugn och ro för det är inga mord ikväll! Hmm vad ska jag då titta på??

Ha en härlig tisdagskväll!

image18

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-09-05 08:29:09

Vilken fin bild, superläckert med vita pinnar i den stora vasen. Jag har svarta pinnar i min.

Postat av: Frida

Publicerad 2007-09-05 13:58:45

Vilken fräck bild!

Postat av: Frida

Publicerad 2007-09-05 13:58:54

Vilken fräck bild!

Postat av: MO

Publicerad 2007-09-05 14:53:36

Snyggt, gillar fondtapeten, det blir genast lite mer liv i ett rum. Snygg vas oxå. Nu är det nästan sommar igen, måste ut o njuta av lite sol, kram

Postat av: Emilie

Publicerad 2007-09-06 15:21:08

väldigt fint fondtapet! ja att göra saker själv är riktigt skoj. lite synd att man inte har lite mer tid för det bara.
take care!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela