Susihus

Blombud

Publicerad 2008-04-11 10:05:27 i Hem

I går fick jag ett meddelande på telefonen från min man, som sa att det är någon från Asta blomsteraffär som söker oss. Han bad mig kolla med dem vad det var. Så på lunchen när jag ändå var ute och vandrade med hundarna gick jag förbi. Jag trodde att det var mannen som hade fått blommor men det visade sig att det var till mig!!!! Vilken härlig överraskning=)
image160
Det stod att det skulle vara en tuffplantering så denna fick jag, gissa om jag var nyfiken tills jag fick veta vem den var ifrån!? Den var från en kund som tack för all hjälp. TACK SNÄLLA !!
Undra om de visste att mina bordsarrangemang med lökväxter sjöng verkligen på sista versen så detta kom som på beställning! Sen fick jag denna för att jag kom in till butiken och de inte behövde buda ut blommorna.
image161
Bild: Susihus
En söt liten pelargon som passade perfekt på köksbordet! Det var en skön och behövlig uppdatering för att det ska kännas lite fräscht hemma. Då är det väl bara den lilla detaljen att fönstrerna behöver putsas....huuu! Nåja få se om det blir ett helgprojekt.

Önskar er ALLA en härlig helg! Alla = 200 besökare, KUL! Vore kul om ni lämnade ett tassavtryck för att se vilka ni är som hoppar in här.

KRAM

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-04-11 10:24:45

Oj så roligt med blombud! Ha en trevlig helg, kram Sandra

Postat av: Iris med kaoset

Publicerad 2008-04-11 10:57:00

hej hej!
Jag är här och kollar varje dag, gillar verkligen din blogg :) Vad roligt med blomsterbud, det förgyller verkligen ens dag :)

ha det bra! /iris

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-04-11 11:27:48

Fina blommor! Verkligen en gullig gest med pellisen - sånt uppskattar man!
Så det blir inget Malta... Nej, men jag förstår dig, ibland blir det helt enkelt för mycket!
Hoppas du får en härlig helg hemma istället!
Många kramar Jenny

Postat av: petra

Publicerad 2008-04-11 11:39:13

Jag kollar oxå in här när du uppat din sida.
Kul att få blommor, jag fick med blomsterbud för någon vecka sen. Så spännande och man undrar sååå vem det kan vara ifrån.

Blommorna var jättefina.
ha en riktigt trevlig helg.
kram på dig

Postat av: Majssan

Publicerad 2008-04-11 12:23:04

Jag lämnar ett avtryck genom att säga TREVLIG HELG!

Postat av: Ida

Publicerad 2008-04-11 12:59:47

Hej!Oj så fin grupp!Man blir så glad när man får blommor.Åh vilken fin gest av blommaffären att ge dig en extra blomma som tack för besväret!

Jag brukar kika in här varje dag!Ha en härlig dag!Kram kram

Postat av: PiM

Publicerad 2008-04-11 13:13:40

Så gulliga kunder du har !!!

Fick själv en underbart vacker bukett med bud häromdan - man blir verkligen GLAD ...

Ha det gott & trevlig helg// PiM

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-11 13:27:29

Roligt! Spännande tills du fick reda på vem det var :D Härligt med många besökare! Ha en underbar helg! KRAM

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-04-11 14:03:27

Hej Susan, Vilken härlig överraskning! Tänk om man kunde få det sisdär bara! Jag kan tyvärr inte på lördag, vi ska till tippen och sen ska jag sjunga med min gospelkör, tusingen med!
Kramar Sara

Postat av: MO

Publicerad 2008-04-11 14:57:41

Så fint arrangemang...kul med uppskattning o överraskning..Det behövs inte så mycket för att det ska kännas lite kul, lite nya blommor eller en ny ljuslykta kan få mig på gott humör...Hoppas du njuter av att vara hemma, då blir det kanske fönsterputsning i helgen då....kul (obs ironi), ha de gott kompis, många kramar

Postat av: tina

Publicerad 2008-04-11 15:45:46

Vad kul att få en sån överraskning av sina kunder!Och vad härligt med pelargoner...ska nog ta en runda i helgen och köpa lite blommor...det behövs!

Trevlig helg på dej!

Kram / tina

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-04-11 15:45:55

Vilken tur du har :0) Så fina båda två!! Pelargoner är en stor favorit hemma hos oss.

~Livet i byn

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-11 16:29:55

Alltid roligt att få blommor :)
Trevlig helg!
kram Johanna

Postat av: Ingela

Publicerad 2008-04-11 16:30:34

Kikar in här lite titt som tätt, tycker att du har en trevlig blogg.

Postat av: Evelyn, i hemmet

Publicerad 2008-04-11 17:59:48

Det är alltid kul med en liten oväntad present :)

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-04-11 20:42:43

Vilken rolig överaskning!! Vad fina dom var!!

Trevlig helg!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-12 13:39:07

vad skoj med blombud, var verkligen tufft gjort!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-04-12 20:47:45

Jo visst ;0) Har du aldrig hört talas om vattenkransvärmare? Fniss!

Hoppas du har det bra i helgen!

~Livet i byn

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-04-13 10:59:33

Vad gulligt och snällt! Vad fint det var också!!
Hoppas att du får en härlig söndag!

Postat av: Making it lovelyy

Publicerad 2008-04-13 11:14:09

Men vilken tur du har som får blommor bara sådär:-) Men det var du säkert också värd.

Må gott

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-13 15:11:46

svar: Hmm jag undrar om det finns en sån kurs, jag brukar få min vilja igenom, men ser mörkt ut nu.. Hoppas din helg varit bra! KRAM

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-04-13 18:35:39

Å vad skoj med lite blommor. Alltid kul.
Ha en härlig söndagkväll!

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-04-13 18:35:54

Å vad skoj med lite blommor. Alltid kul.
Ha en härlig söndagkväll!

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-04-13 18:46:13

Halloj halloj!! Ja, jag håller med alla andra- så kul med blommor som överraskning. Och uppskattningen i sig är ju inte fel heller. Skrev svar till dig på min blogg- att vi får krya på oss. Det kryper i kroppen när man inte kan träna som man vill... Ha en skön söndagskväll!! Kram

Postat av: Pysselprinsessan

Publicerad 2008-04-14 18:15:39

Fina blommor! Och fin blogg! Jag kommer absolut tillbaka!

Härligt med nybyggt! Vad har ni byggt för hus? Egenritat eller från någon leverantör? *nyfiken*

Kramar

Postat av: Karin på Ellas Inspiration

Publicerad 2008-04-14 21:32:39

Vilken gullig gest! Idag har jag tänt ett litet ljus.. Ha en riktigt mysig kväll! Kram Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela