Susihus

Granen står så grön och grann i stugan

Publicerad 2008-12-20 13:57:06 i Hem

Nu är granen på plats! Det blev inte en riktig Disney gran i år men med ljus och kulor i så är den fin ändå! Trista bara att jag måste klä gran i klädd vantar och långarmat för jag får hysteriskt kliande utslag om jag kommer åt granen.

I går var jag ledig och började dagen med massage, oj så skönt. Sen for jag runt och fixade, handlade och donade för ikväll ska vi ha grön julfest! 15 personer i långbord med 3 rättersmiddag i temat grönt.



Bilder: Susihus
Jag vågade inte köpa Tazetter till bordsdekorationer, då det kan vara någon som är allergisk så det fick bli små St Paulier och lite mossa runt, kanske strö jag lite snö på...Nu saknar jag bara lite gröna små julgranskulor men de kommer senare för de har varit utlånde...

Nä nu måste jag ta tag i lite grön matlagning. Ha en ljuvligt skön 4:e advent.
KRAM

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-12-20 20:54:06

Åh så fint ni har det! Myyyysigt med granen och dukningen ju! Ha en underbart fin advent du också! KRAM

Postat av: Petra

Publicerad 2008-12-21 10:30:09

Vad fint det blev :) Önskar dig en riktigt trevlig 4:e advent hoppas allt blir bra med middagen. kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-12-21 15:54:41

Hoppas ni hade trevligt igårkväll, 15 pers, det kan inte ha varit helt lätt att fixa käk till. Men så fint du hade dukat, snyggt med grönt tema....Nja det är inte lätt att få till det där med disneygran, jag skulle behöva köpa lika mycket pynt till (som jag har) för att få disneyfeelingen, kramar o trevlig 4:e advent, kramar

Postat av: victor

Publicerad 2008-12-22 10:25:05

Hej, Åldrandet förtrycker,torterar och dödar massor med gamla människor varje dag ,Jag tycker vi ska besegra åldrandet och rädda gamla människor från ofrivillig död.

Så om du är för livet och emot åldrandet kolla in min blogg och hjälp till att krossa åldrandets skräckvälde.

Postat av: Ida

Publicerad 2008-12-22 10:33:42

Vad mysigt. God Jul! Kraaaam!

Postat av: Ellas Inspiration

Publicerad 2008-12-22 13:57:00

Men så fint du har gjort det!!



Önskar dig en riktigt mysig jul!



Kram Karin

Postat av: karina

Publicerad 2008-12-22 17:10:56

Vilken fin gran och jättetjusig dukning! Ha en go jul!

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-12-22 18:15:20

Vad fint du har gjort det!! Jätte snyggt!! Vad mysigt det ser ut med granen också!

Julkramar

Emmelie

Postat av: Stefan W

Publicerad 2008-12-22 18:21:22

Heej! :) Kollar in här och hoppas att du haft en bra dag! ;)

Postat av: Karin

Publicerad 2008-12-22 20:37:54

Vilken fin dukning du gjort.



Ha en bra jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela