Susihus

Tisdagstema: Tre

Publicerad 2008-01-15 18:16:25 i Tisdagstema

Det var ett tag sen jag tog mig an tisdagstemat! Men nu när jag äntligen uppdaterar sidan så slår jag till med ett tisdagstema! Håll till godo!

3 saker du kanske inte visste om mig...


Tre jobb jag haft i mitt liv:  Morgontidningsutdelare, frukostvärdinna (hmm kan det vara att jag är morgonmänniska) cafébiträde

Tre platser där jag har bott:  New Jersey, Simrishamn, Rottne

Tre serier jag gillar att se på:  Mordkommissionen, Morden i Midsomer,  Söderläge

Tre favoriträtter:  cheesecake, ryggbiff och det mesta som är grillat  

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:  New York, Sydafrika och Åre!  

Tre personer som jag tror kommer att svara på detta mail snabbast:  Hmm vet inte men jag ser fram emot vilka som än svarar.

image97
Bild: Susihus

Tre på rad,  tre krukor, tre tulpanvasar och tre ljuslyktor.
Ha en skön tisdagskväll och glöm inte Bygglov ikväll!
 

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2008-01-15 19:00:18

:) tack för din kommentar. Vilket fint fönster du har, jag vill gärna ha ett runt fönster så lite avis blir man. Roligt att få läsa lite om dig också.

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-01-15 19:46:16

Vilken härlig tolkning! Roligt att veta lite mer om dig :) Kram Sandra

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-15 19:59:02

Nädå jag ska försöka att lämna en delicatoboll till Hampe:) Moahahaha!!! Kolla in mitt tisdagstema...en specialare:P Kommer på bloggen snart! Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2008-01-15 20:35:20

Vilket bra tisdagstema du! =) Här är en till som har jobbat med alla dela ut morgontidningar. Blev en sommar men aldrig mer! Ha en skön kväll, kram Maja

Postat av: Jes

Publicerad 2008-01-15 20:41:40

snyggt! Shit,Bygglov! Vad sitter jag här om? hejsvejs

Postat av: MO

Publicerad 2008-01-15 20:42:36

Ja det där med treenigheten kommer igen hemma hos mig oxå, tre barn framförallt, men sen tre blomkrukor gärna på rad, eller ljuslyktor, tavlor mm. Fina väggljusstakar/lyktor, o vilket gulligt fönster...Jo menar du o ha ljusstakarna på golvet är det bäst att välja svanståliga...här har jag ägnat två timmar åt att klippa o kamma min vovve, puh vilket jobb det är, kram

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-01-15 21:54:18

Ha, vad kul du gjort på temat! Rolgit att få veta lite inf oom dig också ;)

Postat av: Petra

Publicerad 2008-01-16 06:42:44

vilket kul tisdagstema, gillar att du har satt 3 saker på rad på samtliga kort, och 3 ska vara ett turnummer! ;-)

kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-01-16 13:36:29

Kul att läsa om dig! Fina bilder på tre saker också!
Kraaaam!

Postat av: frularsson

Publicerad 2008-01-16 18:45:57

Vilket finurligt tisdagstema.. Fina bilder.
Ha det bra. Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-01-16 19:12:10

Skulle det vara okej om jag länkar till dig? Kram Sandra

Postat av: karina

Publicerad 2008-01-16 22:01:19

Fina bilder, det var mycket om 3 men det är kul. Skulle haft haka på tisdagstemat själv..Nästa tisdag får det bli. Ha de gott!

Postat av: Miah

Publicerad 2008-01-17 22:13:28

Det är trevligt med tre tycker jag!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-25 10:23:59

Hej! Åh sådär såg en spegel ut nästan som jag hade. Ångrar mig nu att jag gav bort den. :( Trevlig helg på dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela