Susihus

Äntligen

Publicerad 2008-07-21 22:09:24 i Filmtips

Är solen här. Mmmm så underbart att få vakna och solen skiner och man kan äta frukost ute. Det är ljuvligt, jag har njutit hela dagen. Mest har jag legat i solstolen och lyssnat på Mamma Mia soundtracket och haft ett fånigt leende på läpparna. Det har jag haft sen vi var och såg filmen igår kväll. Kom på sig själv med att man har ett löjligt leende under hela filmen. Den är helt skön och då brukar jag ändå inte tycka om filmer där man bryter ut i sång hela tiden men de har dessa fantastiska skådespelare lyckats så bra med och de är en skön självdistans och humor i filmen som är underbar.

Rekommenderas att ta en sväng förbi biografen i sommar om ni inte har sett den.


Kommer nog att tillbrina tiden i solen så inläggen kommer nog att bli lite färre här ett tag. Men vi ses och hörs snart igen. Må bäst i sommarsverige!
KRAM

Kommentarer

Postat av: dahlarna

Publicerad 2008-07-21 22:43:47

Åh vad jag längtar till att få se den filmen! Musikalen var ju underbar! Tjejgänget ska samla ihop sig efter allas semestrar & se filmen. så om två veckor... Undra om jag kan vänta så länge... ;-)Ha det så härligt i solen!!

KRAMIS!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-07-21 23:39:58

Jag är inte så mycket för musikaler, men den här filmen verkar vara bra och nu när du rekommenderar den så kommer jag att se den :) Kram Sandra

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-07-22 10:07:55

Ska absolut ses! :) Jag fattar inte hur Meryl Streep kan se så ung ut...

Kram och ha en fin dag i solen!

Postat av: Ingela

Publicerad 2008-07-22 10:27:01

Har hört mycket positiv kritik om filmen så det börjar luta åt att bege sig till biografen och se den.

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-07-22 16:59:44

Åhh vad skönt att ni har sol! Det är det inte här idag!! Blää.. men det komemr kanske.

Åhhh.. mamma mia vill jag också se. Har hört från fler att det är kanon!!!!

Kramis

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-07-22 20:55:19

åhh ja rekommenderar hancock :D Ska ta och se mamma mia när den kommer ut på dvd, fast det är väl egentligen en film värd att se på bio. HA EN TREVLIG VECKA!!

Postat av: Maria

Publicerad 2008-07-22 22:47:54

Ja sommar o sol vad kan vara bättre??? Jag har med njutit mellan varven, man har inte hjärta att gå in. Så filmen var bra, är lite nyfiken på den så jag kommer se den, särskilt nu när du gör pr för den. Ha de så gott o var ute o njut av solen så mycket du bara kan, kram

Postat av: Mia

Publicerad 2008-07-23 22:22:41

Håller helt med, brukar bli generad när de bara bryter ut i sång men den här var underbar! Min biogranne satt och sjöng med!



Kram Mia

Postat av: Number nine on Melon Lane

Publicerad 2008-07-26 21:56:34

Måste se den! Bra med lite påminnelse...

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-07-30 18:42:41

Solen visade först för en timme sedan. Innan dess var det mulet här. Men varmt har det varit hela dagen.

Postat av: pia

Publicerad 2008-07-30 22:14:15

Må bäst du med:) NJUUUT!





KRAAM SÖTNOS!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-07-31 10:03:23

Åh, den är alldeles underbar, håller med dig! Jag var och såg den för drygt en vecka sedan och sprang direkt iväg och köpte cd-skivan. Njuter extra mycket av musiken för det känns som om man återupplever filmen när man lyssar. Underbart!!!



Ha det gott i sommarvärmen! Idag är jag ledig (tjohoo) så jag ska åka ner till stranden och bara njuta av solen!



Många kramar från Jenny

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-08-02 17:52:12

Hoppas allt ät bra på semestern! Javisst är det underbart väder vi fått! I dag kom det lite regn och det var nästan lite skönt faktiskt :))

KRAM

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-03 17:02:49

Hoppas du har en skön semster :-)

Postat av: Anki

Publicerad 2008-08-03 17:23:29

Så många fina trädgårdsbilder du visat! Lampan var jättesöt, passar bra i ett sovrum.

Ha en fortsatt skön semester!

Postat av: Karin/Theas rum

Publicerad 2008-08-03 19:23:32

Vill tipsa om finfin Isa Form tävling hos mig !

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-08-04 23:28:12

Mamma Mia vill jag verkligen se :) Har hört många som sett den och ALLA har tyckt att den har varit bra och en "feelgood-film".



Fortsatt trevlig semester!

Kram, Sofie

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-08-07 21:32:09

kikar in med en kram!

Postat av: K

Publicerad 2008-08-10 22:19:23

Tack för ditt besök hos mig.

Ja jag hade oxå tänkt se filmen , med några vänner, vad bra att den är bra:)

kram!

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-08-12 11:34:44

Om du vill vinna ett presentkort på 500:- i en valfri butik, då ska du delta i min tävling här:

http://junitjejen.se/2008/august/vinn-ett-presentkort-1.aspx

Lycka till!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-14 14:13:20

ja va trevligt att se att nån tycker den är värd att se , min man och jag är lite sugen på att se den . kanske inte går längre på bio .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela