Susihus

Fixat lite piff

Publicerad 2008-03-02 21:44:10 i Hem

Söndagkväll och har landat helt slut i soffan. I går var vi (och några andra oxå för den delen) på IKEA, det har ju varit riktigt IKEA väder i helgen. Vi hittade både krokar och handdukshängare och mycket annat. I går fixade vi till och fick badrummet i ett trevligt skick, som min man säger det är SPA känsla där nu! Och om ni inte är helt uttråkade så kommer det här lite fler badrummsbilder...
image129image130
Bild: Susihus

Nu ska ni slippa fler badbilder! Idag har jag vägrat vinter och äntligen slängt bort tallriset ifrån krukorna och skickat iväg ljung och annat vintrigt. Nu är det penséer, krokus, fjädrar och ägg som gäller. Dock kom det en störtskur när jag skulle fota så ni får vänta på resultatet. Nu när vi ändå är vana att ha det uppställt på ovanvåningen så tömde vi vår IKEA Expedithylla och satte upp ekhyllor istället i arbetsrummet/gästrummet. IKEA hyllan ska ut på Blocket, och i väntan på att oljan på ekhyllorna ska torka så får det se stökigt ut lite till. Bildbevis kommer i veckan...

Ha nu en underbart skön start på den nya veckan!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-02 22:24:16

Åh så mysigt ni har det! Kram Sandra

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-03-03 07:25:05

Va fint det ser ut i erat badrum. Krokarna och handdukshängaren har vi också i vårat badrum.

Postat av: Glimtar Anna

Publicerad 2008-03-03 09:09:18

Hej hej!
Har nyss hittat hit och tycker verkligen att ni har gjort ett fint arbete med erat hus! Tittar hit igen :) !

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2008-03-03 11:45:33

Kan inte tänka mig att någon blir uttråkad. :) Det är kul med hemmahosbilder ju! :) Så kul för er att få badrummet fixat! Vill med. Vårt är inget att se. :/ Men det kommer väl det med. :) Kram!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-03 13:05:38

Jag blir verkligen inte uttråkad av bilder från ert fina badrum! Det är verkligen toppenfint!

Önskar dig en fin vecka! Kramar Jenny

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-03 14:09:36

Jag tröttnar aldrig på hemmahosbilder, vare sig det är kök, bad, hall eller något annat som visas. Så fint ni har det i badrummet...skulle så gärna vilja fixa till vår stora toa. Jaså var det mycket folk på Ikea...har inte varit där på ett tag nu. Kul att få se din groventré/tvättstuga oxå, fint. Ha en fin vecka, kram

Postat av: bea

Publicerad 2008-03-03 16:45:05

oj va fint! härliga färger och ljus

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-03 18:31:40

Superfint:) vilket fint insynskydd(eller vad det nu heter:) ni har. Tycker det är så kul med hemma-hos-bilder så för mig får du gärna visa:) Kram/jenny

Postat av: Iris med kaoset

Publicerad 2008-03-03 19:54:54

Vad roligt att jag hittade hit. Är precis i slutskedet av vår badrumsrenovering o det är alltid kul med inspiration. Det var riktigt fint hos er, jag tror vi har samma dusch också :) /Iris

Postat av: Frida

Publicerad 2008-03-03 20:25:25

Underbart fint!

Postat av: Eva

Publicerad 2008-03-05 08:37:57

vad fint ni har det i erat badrum. Jag ser gärna massor av badrumsbilder eftersom vi står i startgroparna med vårat badrum.

Postat av: pia

Publicerad 2008-03-06 12:40:56

Det är så fint så fint hemma hos er...Älskar det otroligt tjusiga badrummet, inte less på en enda bild:)kram

Postat av: Mikailfatima

Publicerad 2009-09-01 10:56:42

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela