Susihus

Tisdagstema Badrum

Publicerad 2008-03-11 22:02:54 i Tisdagstema

Skrattade lite idag när jag såg tisdagstemat. Det är ju knappt man vågar haka på med fler badrumsbilder....
Men jag slänger in ett på vårt älskade badkar! Ett rejält i gjutjärn som vi hittade på en byggnadsvårdsbutik nere i Blekinge. Ringde en sommardag och frågade om det hade fått in något badkar på tassar och jojo de hade de. Så jag bad dem hålla det till oss. Vi åkte ner och tittade då var det grönt och orangefärgat!!!! Men jag blev helt kär i de söta tassarna som är delfinnosar, kan det bli bättre för en som älskar delfiner! Där och då såg vi inte några bekymmer med att få det vitt, så det fick följa med hem. Efter många nerlagda timmar mest av mannen -ska jag erkänna utan omsvep- med slipning och även några giftiga produkter så ser det nu ut så här:
image138
Bild: Susihus

Ljuvligt att kunna ligga raklång och bada, vi saknade badkar i vår lägenhet så det var ett krav när vi byggde hus, det och eldstad!

Nu ska ni slippa badrumsbilder på länge...

Imorgon bär det av tidigt till Göteborg, det ska besökas den stora TUR-mässan. Träffa leverantörer och en massa kollegor, ska bli trevligt.

Kram på er

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-03-11 23:14:13

Ja, sådana badkar är barar för snyga. "Lyllos" dig ;)! Alltid kul att se bilder...

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-11 23:58:55

Vilket härligt badkar! Det saknar man nu när man bor i lägenhet. Kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-03-12 18:18:33

Snyggt, håller det bra? Badkar vill jag absolut inte vara utan, älskar att ta varma bad o mellankillen kan ligga i badet i timmmar o läsa o njuta. Ha de fint, kram

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-03-12 20:12:59

åååååh så snyggt... min högsta önskan är att nångång få äga ett badkar med "lejontassar" :-)

Postat av: Hanna-Sofia

Publicerad 2008-03-13 00:29:14

Det ser ut som du har ett jättefintbadkar i ett för övrigt fint badrum :-)

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-03-13 08:52:15

Va härligt! Vi hade badkar i förra lägenheten och det är det vi saknar mest i den nya.

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-13 16:52:43

Åh, jag bara älskar ert badkar! OM ni tröttnar på det kan det mer än gärna få flytta hem till oss, ok!?!

Jättekramen från Jenny

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-03-13 20:09:12

Vilket fint badrum (och badkar ;) känns långt kvar tills vårt nya ser ut såååååå...hihi

Postat av: jenny

Publicerad 2008-03-14 13:39:57

ert badrum blev superfint. Vilket jobb ni lagt ner på badkaret,jättefint var det:) Trevlig helg!! Kram/jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela