Susihus

Kunde inte motstå

Publicerad 2008-05-08 07:14:09 i Hem

I går när jag var ute med hundarna på lunchen så gick jag förbi min favorit blomsteraffär, kikade bara lite för inspiration men gick förbi utan att gå in. Då gick bommarna ner för tåget och när de gör de där vid lunch så kan de vara nere en stund....kände att det var ett tecken på att under tiden de var nere så gick jag in i blomsterbutiken och javisst hade de fått hem dessa fina LOB vaser i den härliga gröna färgen jag har tittat efter. Fick födelsedagspengar som har legat och skavt lite i plånboken....så jag slog till!
image189
Kanske skulle jag varit smart och tagit den vita men jag tyckte att denna gröna var så läcker. Nu står den här och pryder sin plats i köket. Få se vad jag ska ha i den, har ni några förslag?

Ha en skön dag!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-05-08 08:27:17

Riktigt härlig färg! Ett bra köp!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-05-08 14:10:44

Vilken läcker vas! Det skulle kanske vara fint med blommande kvistar i den. Kram Sandra

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-08 14:59:42

Vad fin!! Ja det är helt rätt!! pengar kan bränna som attan..hahaha

Kraam

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2008-05-08 18:15:30

MEN ÅHH vad snyggt, gillar kontrasten med ett mörkt slagbord mot den vita väggen och FRÄSCHT grön prylar!!! TOPPEN!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-05-08 20:20:00

jag tycker du kan ha den tom oxå, för den är så fin i sig själv. Men annars några vita blommor kanske.

kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-08 21:33:56

Nej men wow först till den snygga kransen du gjort! jag skulle också vilja ha en! Tänk så snyggt det kan bli med lite tråd och pärlor! Riktigt avis!
Verkligen jättesnygg vas, nej nej du valde rätt färg. Grönt passar så bra nu till denna årstiden! kram

Postat av: pia

Publicerad 2008-05-08 22:05:58

fruktansvärt fin och klart du skulle ha en, det är du ju värd;) kram söta du!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-05-08 22:06:08

Tackar :) Den är väldigt skön att sitta i..

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-05-08 22:19:17

Åhh..några pioner....eller kanske nåt fint gräs....eller kanske några äppelkvistar....eller kanske några låga limegröna krysantemum...mmm mycket pryder en sån fin vas. Trevlig helg!
Kramar Nettan (5 veckor kvar!)

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-05-08 22:19:58

Vilken fin vas, jag har en liknande fast vit. Grönt är så läckert men jag är ju liiiite feg av mig.

~Livet i byn

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-08 22:31:06

I löv den vasen. :)Brukar spana in den på Annorlunda rum och Borett. :D Härlig färg du valde. Jag vill den i vitt! KRAM! /Malin Inspiration & design

Postat av: Ellas Inspiration

Publicerad 2008-05-09 06:47:08

Vilken härlig grön färg! Är ju väldigt svag för grönt som du kanske sett... Jätteroligt att du vill vara med på TEMAVECKAN! Ha en mysig fredag! Kram Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela