Susihus

Måndag igen

Publicerad 2008-05-19 08:12:21 i Hem

Så var det en ny vecka och helgen blev alldeles för kort. Brukar tycka det men denna helgen är det mer än sant. Jag kom hem från Alicante 0230 i fredagsnatt och mannen åkte tillbaka till sin kurs kl 1445 söndag eftermiddag. 

Alicante hann jag knappt se, i torsdags steg jag upp klockan 0320 och körde till Kastrup för att flyga 0830. När vi satt ombord så upptäcker de att det är något fel med landningsställen så vi fick snällt gå av igen och 8 timmar senare fick vi flyga iväg. Grrrr en hel dag på flygplatsen är ju så där, det blir rätt dyrt att gå och driva en hel dag. Tur att jag bara reste med handbagage så jag kunde inte handla något. Kom fram till middagen på kvällen och hann springa runt i Alicante på fredagen innan det var dags att flyga hem igen. 

Den korta helgen har bjudit på ok väder men oj så kallt. Brrr jag passade på att rensa lite i lådor och skåp, kan behövas ibland. I går så var det sökträning och så himla kul kunde jag köra båda mina herrar på en omgång så det var ett trött gäng som kom hem i går kväll. Fick ett litet ryck och satt igång och målade om sovrummet, tänkte att jag tar en vägg per kväll. Vilken färg...ni får gissa så får vi se om ni har rätt!

Då övervåningen ser ut som kaos så bjuder jag på lite bilder från vårt vardagsrum, hörnan vid sofforna.
image197
image199
image200
Bilder: Susihus
Ha en underbart skön måndag och vecka!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Iris med kaoset

Publicerad 2008-05-19 08:56:58

Ska bli roligt att se bilder på det nymålade rummet :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-19 09:20:21

Hmm färg i sovrummet, vitt är det iallafall inte :D
Så snyggt träd ni har i vardagsrummet! Hoppas din måndag blir bra!!!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-05-19 10:03:02

Tror inte heller du har målat det vitt, men i grå ton eller så kanske? Ha en toppen måndag :) Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-05-19 14:08:47

Ärsch att planet var försenat så länge! Oj, vilken färg..jag gissar på grå! Kram Sandra

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-19 16:03:00

usch då,det var trist med resan :( Ja helgen var lite kylig :( Vi får hoppas att veckan blir varmare:)

Ha en skön vecka!
kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-19 20:41:11

svar: Så häftigt att ni har den som tandborsthållare. Smart tycker jag! :D

Postat av: Annika

Publicerad 2008-05-19 21:53:27

Den stora trädtavlan är verkligen jättefin!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-05-19 22:07:50

Alla målar ju allt i vitt nu känns det som...men jag vet inte med dig?? Är det någon grå färg eller? Tycker mig ha sett att du har haft grått i sovrummet på någon bild...eller jag kanske är ute och cyklar!!

~Livet i byn

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-05-20 09:33:17

Tack så mycket för dina uppmuntarde ord! Kram Sandra

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-05-20 09:34:46

Så fint ni har det! Ha en trevlig dag!

Postat av: pia

Publicerad 2008-05-20 12:12:49

oj vad svårt med en färggissning, jag passar nog;)men du är duktig som håller på, här har projekten stannat upp för tillf. men då jobbar vi olika skift i veckan igen. Hoppas på värme, vi har så nedrans kallt här uppe i norr att jag vet inte vad...
Måla på!
ha en bra dag vännen:)
kram

Postat av: MO

Publicerad 2008-05-20 16:59:52

Jag gissar på illgrönt...hihi, nej jag skojar bara (oj hoppas nu jag inte trampar i klaveret...)Vet inte vad för färg du kan tänkas välja...hm...jag får väl tåla mig tills du är klar.
Idag har jag varit o klippt mig, skönt...fast dottern sa: Mamma, man ser inte att du har klippt dig..nähä. Sen frågade storsonen vad jag gjort idag, när jag sa att jag klippt mig så tittade han noga på mig o sen sa han: vart då någonstans...Haha, så det är väl som vanligt bara jag som märker det. Läste att värmen ska komma lagom till helgen igen, hoppas....Ha en skön kväll, kramar

Postat av: MO

Publicerad 2008-05-20 17:20:47

Vilken bra ledtråd, då kan jag ju nästan gissa vad det blir...hihi. Klart du måste pausa i jobbandet, kul att det går bra med vovvarna, de är så duktiga, fast det är nog mycket mattes förtjänst, kramar

Postat av: Martina

Publicerad 2008-05-20 18:09:20

Åh vad jag gillade trädet, jättefint!

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-05-21 20:37:59

Vilket jätte fint träd!! Jätte snyggt!
Kram

Postat av: K

Publicerad 2008-05-28 20:04:48

Åhh vilken fin tavla med trädet på. den skulle jag väldigt gärna äga......
Kram k

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela