Susihus

Soliga spanska kusten

Publicerad 2008-10-08 08:55:17 i Resor

Sänder en liten kort rapport från balkongen i Altea där jag befinner mig just nu. Solen håller sakta på att gå upp över och vi hoppas på ännu en varm och skön dag här. Det har varit helt fantastisk fina dagar men vi har hört ett rykte om att det ska komma regn till helgen och det vore ju för trist. Då kommer nämligen båtarna i Volvo Ocean Race att starta från Alicante och segla mot Kapstaden och vi har en mängd med gäster som ska titta på detta. Så jag hoppas att regnvädret tar sig en annan vända.

Bjuder på en liten morgonbild från balkongen:

Och jag har en jacuzzi på balkongen....undra när jag ska hinna ta ett dopp där men det måste jag ju nästan göra för det är ju inte varje dag man har det på balkongen!

Bilder: Susihus

Ha en härlig dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Publicerad 2008-10-08 09:13:57

Åh va härligt det låter! Nu blev jag allt lite avundsjuk. Ja, där måste du ju ta dig ett dopp. Ha det så härligt och njut!! Kram

Postat av: Petra

Publicerad 2008-10-08 11:25:08

Bloggen kommer att låsas och vill du följa den skicka din mail isf :)

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-10-08 11:59:08

Åh, va kul att höra från dig! Lycka till till helgen, det går säkert fantastiskt bra när du är där och styr upp det. Vi hörs när du kommer hem!

Kram Nettan

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-08 12:33:43

Hej vännen!



Tack för dina värmande rader om vår lilla Milli! Ja, tomheten och saknaden är stor... Jag vet ju att hon har det bättre nu när hon inte behöver ha ont, men det är så konstigt utan henne här hemma!



Spanska solkusten låter ju inte helt fel! Även om vi nu har haft några fina dagar här nere i Skåne så är det ju så klart inte så varmt och skönt som du nu har det! :) Njut!



Kramar Jenny

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-10-08 13:34:51

Åh så härligt. Ha en fortsatt trevlig semester och hoppas regnet håller sig borta.

/P

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-10-08 14:16:28

Åh så härligt! Skicka regnet till oss, vi behöver väl inte det men klart att det inte ska regna när det är båtsafari :D KRAM på dig!

Postat av: pia

Publicerad 2008-10-08 18:58:39

...jacuzzi på balkongen, vilken lyx, jag kommer;)sååå sköönt det lät och trevligt m ett varmt, skönt, avslappnande dopp för ömmande muskler och värkande bak...spelade innebandy idag och det satte sina spår;)



Ha det så skönt, jag är allt lite avis;)





BAMSEKRAMISAR

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-10-08 20:56:04

Men gud så härligt! :) Vi funderar på att premiäråka till Spanien i sommar, norr om Barcelona... Costa Brava. Vad tror du om det?

Har aldrig varit i Spanien tidigare och det är ju precis gränsfall hur långt man orkar bila.

Hoppas ni har haft och har en underbaaar resa! Regniga hösten i Sverige kan man gott var utan.

Kram!

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-10-08 22:23:13

Hej Susan, jag hoppas VÄRK-ligen att du hinner ta en välförtjänt relax-stund i din tillfälliga jacuzzi! Håller tummen för att allt går finfint! Tusen kramar till dig!!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-09 11:45:49

Sån lyx med jacuzzi på balkongen!!! Låter härligt med besök i spanien....



Ha det gott, kram!

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-10-09 13:53:59

Oj så härligt det ser ut, och vilket lyx med jacuzzi på balkongen.



Hoppas du får en fortsatt trevlig semester.

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-10-10 11:52:24

åh vad fint! Ha det såå underbart!

TREVLIG HELG!

Postat av: Number nine on Melon Lane

Publicerad 2008-10-10 18:29:37

Härligt lyxig tillvaro du har:) Njut på!

Postat av: PiM

Publicerad 2008-10-11 13:06:11

Eh, lätt avis JAG!!!??? jamen hur ofta har man en egen jacuzzi???



ser apfint ut

Postat av: MO

Publicerad 2008-10-12 14:56:56

Ja det förstår jag att du längtar hem till regn o rusk när du har det såååå fint..hihi. Nej men skämt o sido, kan faktiskt förstå att du längtar hem till vovvarna o J såklart. Nu idag är det strålande sol o härligt väder, fast inte så varmt som i Spanien såklart, men man får vara glad över det lilla....



Hörs när du kommer hem igen, ha de fint tjejen, kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-13 11:14:59

Åhh vad härligt det ser ut. Skulle också vilja befinna mig på varmare breddgrader:)

Ha det gott!"

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela