Susihus

58 minuter..

Publicerad 2008-09-01 10:39:19 i Resor

Det var jag och min kompis och ca 21000 tjejer till som sprang runt Djurgården igår. Det var lite trångt emellanåt men jag klarade mitt mål att springa på under timmen. 58 minuter blev det till slut. Tappade lite fart sista 2 km. Men var gör det, det var trevligt och vi har haft en underbart skön helg i Stockholm. Shopping på lördagen, det var SALE på Peak, det är ju aldrig tråkigt när det är 50% REA. Sen checkade vi in på Clarion Sign, det nya hotellet vid Norra Barntorget.  Trevlig inredning med scandinaviska designers. Rent och fräscht hotell med bra läge, mycket ekologiska produkter på frukosten, det är bra, mindre bra är när inte internet uppkopploing ingår i rummet.

På lördagkvällen var vi och åt på Rolfs Kök. Fantastisk god mat och trevligt ställe. Vi kände oss inte som några partypinglor så det blev en tidig kväll. På söndagen gick vi bort till Gärdet och var med på uppvärmningen innan det var dags att ge oss iväg. Efter loppet så gick vi tillbaka till hotellet, så det blev ett härligt motionspass igår. Väl tillbaka på hotellet så serverade de en helt fantastisk Brunch så den intog vi direkt och tyckte vi var väl värda den. Väldigt gott och trevligt, ett skönt band underhöll under tiden, detta kan jag varmt rekommendera om ni är i Stockholm en söndag eftermiddag.

 
Bilder: Lånade från Clarion Sign

En härlig helg tillsammans med en god vän! Det var meningen att våra män skulle ha åkt med men de fick inte barnvakt och vi fick inte hundvakt så männen, barn och hundar har umgåtts i helgen på sitt håll och vi fick en tjejhelg på hotell i Stockholm. Härligt!

Nu sitter jag på Arlanda och väntar på flyget som ska ta mig till Göteborg. Möte i eftermiddag och imorgon innan det blir tåg hem till grabbarna.

Ha en härlig vecka!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-09-01 14:20:04

Låter toppen! Grattis till ett väl genomfört lopp! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-01 14:24:57

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är t.ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, presentkort på MQ, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-09-01 18:34:50

Så mysigt ni verkar ha haft det! Männen har nog haft precis lika trevlig ihopa låter det som! Det är väl lysande med 58 min!! Bra jobbat! :D

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-09-01 22:36:32

Vad duktig du är och alla andra tjejer med förstås!!



~Livet i byn

Postat av: Petra

Publicerad 2008-09-02 09:51:19

Tackar :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-09-02 09:51:35

Låter som i haft en toppenhelg!

Hoppas du får en bra vecka, kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-09-02 11:40:17

Härligt med tjejhelg. Själv har jag haft "hundhelg". De enda löparrundor jag har tagit är i utställningsringen. Inte lika svettigt men nervöst.

/P

Postat av: jenny

Publicerad 2008-09-02 12:12:02

vad härligt ni verkar ha haft det. Mysigt att bo på hotell:-) Kram/jenny

Postat av: Maria

Publicerad 2008-09-02 13:16:44

Bra jobbat, inte dåligt att fixa det på under timmen. Det har blivit mycket motion för dig då, visst är det skönt, har blivit lite som ett gift...ett bra sådant. Lite synd att karlarna inte kunde med..men jag tror ni hade lika kul för det, o de med förhoppningsvis. Nähä, nu ska jag vara barnvakt en sväng, ska gå ner till lekplatsen i byn, kramar

Postat av: pia

Publicerad 2008-09-02 19:12:42

Själv blir jag nog "illa" tvungen att springa nästa år...eller??? kanske?! får se...jag har två som har tjatat på mig igår om det...skulle va kul men jag är sååå otränad. Länge sen jag sprang regelbundet.



Du verkar då ha haft det hur mysigt som helst, tjejresa å allt...och att springa på under timman var ju JÄÄÄTTEduktigt!!! Bra, heja dej!!! :)



kram på dej vännen!

Postat av: dahlarna

Publicerad 2008-09-02 23:13:16

Vad duktig du är som sprang Tjejmilen! Ja, visst var Clarion Sign ett läckert hotell. Var du uppe i Champagnebaren & kollade? Så läckert!

KRAMISAR!

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-09-03 07:06:53

Vad duktig du var!!

Ser jätte härligt ut!

kRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela