Susihus

Vidrig vecka

Publicerad 2009-04-05 10:47:48 i Trädgård

Puh en vidrig arbetsvecka är till över och jag har inte hunnit blogga alls. Dessutom när jag väl tog mig tid för att blogga så fungerade ingenting, det stod att jag hade full täckning men jag kunde inte komma ut på nätet alls. Grrrrrr nåja kanske hade något positivt med sig då jag hade tänkt jobba igår kväll men nu kunde jag inte det!

Solen har skinit och vi har haft helt underbart härligt väder. Just nu undrar jag dock vart den goa solen har tagit vägen...hoppas att den kommer fram snart för det vore gott att ta kaffet ute och smaska på lite nybakat.

I fredagskväll tog vi en terapidrink på altanen i strålande sol. Det var ett tag sen vi kunde sitta ute på altanen i eftermiddagssol och gå ut med bara kritvita fötter!



Bilder: Susihus
En GT med lite goa oliver, salami och en smarrig ost i härlig vårvärme, gjorde att vi glömde arbetsveckan i ett nafs=)

Nu måste jag fixa lite topping till min nybakade kärleksmumskaka! Må så gott
Många goa kramar på er alla

Kommentarer

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-04-05 11:41:39

Åhh låter i alla fall som du gör ett gott försök att få en bättre helg :-) Hoppas att du får en bra söndag också!

Kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-04-05 13:55:02

Vilken härlig fredags kväll! Själv låg jag på knä jämte valplådan och hjälpte till med valpning. Inte så dumt det heller ska du veta. Gissa om jag känner mig lycklig?

/P

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-04-05 17:11:03

Vad mysigt!

Postat av: pia

Publicerad 2009-04-05 20:04:17

åh underbara vårbilder!!! här har vi bara snö, snö å åter snö:(



hoppas veckan som kommer blir bättre;)



kram

Postat av: Maja/Cactusvit

Publicerad 2009-04-05 22:27:21

Vad underbart skönt det ser ut! Det var allt en riktig terapidrink det där! =)



Hoppas du får en lugnare vecka som stundar, kanske med lite påskledighet? Kram Maja

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-04-06 08:17:40

Det är inte rättvist på något sätt alls, jag vill också ha vår och 18 C varmt...



~Livet i byn

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-04-06 09:16:49

Å jösses vad gott! Själv längtar jag efter go sill och annat påskmums :) Kram!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-06 09:23:45

ååå vad mysigt det ser ut, visst e de unberbart med vår!!!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-06 09:24:35

åååh vad mysigt det ser ut, visst e de underbart med vår!!!

Postat av: MO

Publicerad 2009-04-06 12:01:11

Hoppas helgen var desto bättre då...Inte fel att börja den med att sitta o varva ner på däcket...ser mysigt ut...I Lördags hade vi underbart väder så vi tog fram utemöblerna på framsidan, där satt vi sen en stor del av dagen o bara latade oss, o åt resterna av smörgåstårtan, inte dumt inte....Sol har vi även idag så jag ska väl ta mig ut snart, kramar på dig vännen

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-04-06 15:10:30

Haha, terapidrink. Vad skoj, det ska jag lägga på minnet! :)



Hoppas du får en bättre vecka denna veckan!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-04-06 19:26:44

Det där såg inte alls dumt ut! Lite vardags lyx skadar inte :-)

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-04-06 19:49:54

Hoppas att du har haft en bättre måndag nu!!

Kramar

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-04-06 22:09:32

Det lät inte dumt, gott såg det verkligen ut också!

Ha det bra.

Kram Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela