Susihus

Nu far jag österut

Publicerad 2009-02-09 09:12:43 i Resor

Väskan är packad och Ipoden är laddad med böcker och musik, så jag ska klara den långa flygningen till Beijing idag. Tur att jag fick lite extra kilo av flygbolaget att ta med mig på både ut och hemresan, för nu är väskan full med material till grupperna som förhoppningsvis ska se starten av racet nästa lördag. Inport racet som skulle gått i lördags i Qingdao fick flyttas fram pga dimma...det hinner vi inte med nästa helg. För jag åker hem på söndag!

Hoppas att jag får någon lite timme över för shopping i Beijing lite väskor, träningskläder, smycken och någon läcker jacka hade inte varit fel. Fast då får det nog bli en väska att ta hem det i oxå...hihi, för vinterkläderna som ska med är ju så skrymmande.


Bild: Susihus
Nu ska jag ta en sväng med vovvarna innan det blir tåget ner till Kastrup. Dessvärre ligger mannen fortfarande nerbäddad i influensan så det gäller att rasta hundarna rejält nu, för han lär inte orka gå ut med dem under dagen.

Må bäst så hörs vi
KRAM

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-02-09 09:22:17

Ha en riktigt trevlig resa! =) Kram

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Publicerad 2009-02-09 09:26:04

Hoppas att du får en riktigt bra resa!

Svar: Att ha måtten i olika färger var ju jättesmart, det har jag inte tänkt på. Kram

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-02-09 11:43:42

Trevlig resa nu, och flyg försiktigt!



~Livet i byn

Postat av: MO

Publicerad 2009-02-09 12:10:37

Ha de så jättekul vännen, o var riktigt rädd om dig. Kul med shopping i Kina kan jag tänka mig, hoppas du fyndar en del roliga o spännande saker.....



Synd om J som är sjuk, hoppas det löser sig med hundarna ändå, kramar på dig så hörs vi när du kommer hem igen :)

Postat av: tina

Publicerad 2009-02-09 13:43:12

Å vad spännande...ha en trevlig tripp!Låter roligt och hoppas du hinner med lite shopping också.



Kram kram/tina

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-02-09 17:37:06

TREVLIG RESA! :) Hoppas du har möjlighet att logga in dig under resan och ge en liten rapport!

Kramar!

Postat av: pia

Publicerad 2009-02-09 18:26:04

ÅH din lilla lyckost:)



Ha en trevlig resa, sköt om dig och hoppas du hittar finfina saker!!! Hoppas vi hörs snart:)



tusen kramisaaar

Postat av: Martina

Publicerad 2009-02-09 22:27:22

Så skönt, ha en bra resa

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-02-10 22:05:05

Ha det så roligt!

Kram Sandra

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-02-10 22:08:42

lite sent, du är ju redan iväg, men, Ha en trevlig tur!

/P

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-11 22:06:20

Hej!

Åh...jag skulle nog skickat lite bud...hihihi! Önskar jag var med dig.... Next time... Kramar och ta hand om dig, Nettan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela