Susihus

Hej mitt vinterland

Publicerad 2009-03-26 14:05:41 i Vill gärna ha...

Ja det var våriga bilder i mitt förra inlägg men numera kan jag säga att det är vinter igen här i Småland. Vi har -10 på nätterna och SNÖ. Jättefina dagar men jag vill ju ha vår nuuuuuuuu. Mina små söta blommor har fått flytta in tillfälligt i tvättstugan för att överleva denna vinterattack. Undra vart våren tog vägen och framför allt när kommer den tillbaka?

Jag som har köpt mig ett par enl expediten i affären ett riktigt måste i vår och sommar. Trätofflor!!! Haha det är ju lite nostalgiskt jag växte ju upp med trätofflor. Hela tiden har jag tänkt att jag ska ha ett par röda...men så mesade jag till mig och köpte ett par svarta! Och nu vet jag inte om jag gjorde rätt, jag får byta....men???



Vad tycker ni? Svart är alltid snyggt men rött är ju lite roligare....ja ni hör ju hur jag velar. Det är väl tur att snön ligger kvar ett tag så jag kan fundera.

Ikväll blir det DVD kväll med en kompis, vi ska se Flyga Drake. Jag har tyvärr inte hunnit läsa boken men jag har läst 1000 strålande solar och tyckte den var helt fantastiskt bra.

Må gott
KRAM

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-03-26 18:14:24

Våren har kommit av sig lite här i södra Skåne oxå, men det e väl så det e i mars o april, ena dagen sol o andra dagen snö :-)



Jag brukar gilla färg, men jag tycker nog de svarta va coolare!



Jag har både läst boken o sett filem Flyga drake, boken va bäst men filmen va helt klart sevärd!

Postat av: J o h a n n a - Inredning och pyssel

Publicerad 2009-03-26 18:55:23

Jag tycker de svarta var finast. Ha en bra dag! Kram

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-03-26 20:10:40

Jag är också sugen på ett par träskor MEN de är ju riktiga vadvrickare så jag vet inte om jag vågar...



~Livet i byn

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-03-26 21:31:33

Tänk när man kan gå barfota i de skorna. Jag är en svart älskare när det gäller kläder men rött är ju fantastiskt roligt och härligt.

/P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-27 10:10:19

Hahaha...träskor ger mig vrickade minnen! Kommer ihåg de där platåträskorna som var poppis när jag var barn :)



Jag skulle nog valt svarta men de röda var helt klart läckra och passar snyggt till både blått och vitt om man kanske kör något rött till :)



Här toksnöar det! Grrr



Ha en fin helg, kram

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-03-27 17:42:07

Hej! :) De svarta var supersnygga tyckte jag och mer lättmatchade. Var hittade du dem?

Jag är tillbaka på ny adress. Blev så bloggless och raderade bloggen, sedan ångrade jag mig så klart direkt och kunde inte återskapa den, så nu är mina 2 bloggår i cyberspace.

Kram och trevlig helg!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-03-27 21:37:29

Inte lätt att välja....supersnygga båda två :)



Hoppas du får en skön helg, Kram!

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2009-03-29 19:34:53

Diggar båda. Svårt val. Hm...men dom röda är väldigt fräcka och så gillar jag röda skor. :) Kram Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela