Susihus

Lyser upp i höstmökret

Publicerad 2009-09-28 10:55:56 i Vill gärna ha...

I dag var det verkligen höst, mörkt när klockan ringde och regnet strilade ner. Höstlöven virvlar omkring ute på gräsmattan och det känns i luften att nu är hösten här!

Även om det är så där mysigt att stiga upp när det regnar och är mörkt, gillar jag denna årstid. Lite klarar luft, härliga färger ute i naturen och det känns roligare att fixa till det lite mysigt inne. Gillar även att hösta till det lite i krukor och fix i trädgården. Hittade denna läckra eldkorg och den skulle gärna få pryda sin plats hemma i vår trädgård. Sätter genast upp den på min önskelista!

Bild: lånad från Röshult

Önskar er alla en skön start på veckan

Höstkram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-09-28 14:50:53

Jag gillar också hösten, bara jag kund klara mig ifrån att ha gummistövlar.

/P

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-09-28 19:33:14

Jag gillar också hösten. Idag har varit riktigt höstväder och jag har tänkt massssa ljus. Lite förskyld är jag med så jag sitter här och snörvlar och myser.

Kramar

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-09-28 20:02:44

De där är så fina. Trodde först att det var din egen och blev grön av avund. :-) Tycker faktiskt att det var rätt mysigt med mörker och regn när jag klev upp i morse. Det måste vara nyhetens behag. Känner på mig att jag inte känner likadant om någon månad... ;-)

Postat av: Petra

Publicerad 2009-09-28 20:55:16

tack! :) mysigt att ha lite som lyser upp i höst mörkret. Kram

Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Publicerad 2009-09-29 09:24:42

MEN så snygg!!

Helt mi min stil med det rostiga/fyrkatiga och råa!!



Tack för tipset!!



Maliin

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-09-29 09:47:24

Mysigt med hösten i luft och färger men när alla ska kläs på och iväg på morgonen, bilen ska skrapas då är det mindre mysigt, enligt mig. Fin eldkorg. Ha en bra höstig dag.

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-09-29 11:59:20

ja hösten är mysig! jag shoppade en eldkorg i våras! Har längtat efter att få använda den!! Längtar tills man kan stå ute i snön o grilla korv på den!!Hoppas allt är bra!

KRAM

Postat av: Siri

Publicerad 2009-09-29 19:12:38

Vill ha! Hur snygg som helst!

Postat av: MO

Publicerad 2009-09-29 19:34:32

Ja den var härligt ruff sådär....

Jovisst är det mysigt med lite höstkvällar, mörkret som faller lite tidigare o man tänder ljus. Fast idag har det varit jättefint väder ute, har suttit ute o fikat i mellan trädgårdskötslarna, gött.....



Hoppas allt är bra med dig, kramkram

Postat av: petra

Publicerad 2009-09-29 21:04:54

åååhhhh den eldkorgen gillade jag oxå, såg den i villaägaren eller vi i villa tidningen från förra veckan.

Har oxå lagt den på min önskelista ;)



ha det gott

Postat av: Camillas dagar

Publicerad 2009-09-30 10:18:52

Vilken fin! :) Ja, visst är det mörkt och tråkigt redan, speciellt på morgnarna? Det är bara att försöka stå ut ett halvår tills det börjar bli ljusare igen. Tiden går så fort. ;)

Kramar!

Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Publicerad 2009-10-08 22:17:15

Åh denna eldkorg är så fantastiskt fin! Designen är kanonläcker! Så mysigt. Ha det fint! Kram emmy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela