Susihus

Ovant

Publicerad 2009-09-09 21:11:00 i Resor

Då är jag tillbaka på jobbet igen! Började med en rivstart både för mig och för min väckarklocka i måndags, 0445! Huuu så tidigt och sen blev det tåg till Göteborg igen, vi hade kick off. Vi hade lite aktiviteter på kontoret och sen en härlig Paella lunch ute på gården, efter lunch hade vi en rolig aktivitet där vi var i lag och fick uppdrag av alla dess slag i mobiltelefonen, vårt lag vann!!!! Tjohooo. Lite senare åkte vi iväg ut i Bohuskusten, vi lyssnade på en överlevnadsexpert och vi fick sätta upp ett läger, där de försökte lura oss att vi skulle campa! Det gick vi inte på och mycket riktigt så blev det ribbåt iväg till Klädesholmen och ett urläckert ställe Salt och Sill.

En sommarrestaurang som utökade med ett hotell byggt på pontoner, riktigt läckert gjort!








Bilder lånade från Salt och Sill

Jag var helt slut igår, efter en tidig uppstigning i måndags, sent i säng och upp tidigt igen. Nu har jag klarat av en "vanlig" dag på jobbet och imorgon är det ju redan torsdag. Känns dock lite ovant att stiga upp på morgonen och gå till jobbet, men jag vänjer mig nog snart...

Tyvärr har min häl svullnat upp och ömmar så det är nog väldigt tveksamt att jag står på startlinjen till Stockholm Halvmara på lördag. Det känns inte roligt när jag har tränat sen i juli för att göra detta lopp och så krabbar en hälsena hrmm. Har velat fram och tillbaka om jag ska springa ändå men då inte svullnaden går ner, känns det inte värt att riskera att kanske få så pass ont att jag inte ens kan gå. Tid hos läkare är bokat, då får vi väl se vad jag får för dom. Nu får jag se det som en trevlig helg i Stockholm och hejja på resten av gänget som ska springa! I värsta fall får jag väl ta en drink medans jag väntar...

Må gott
Kramkram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-09-10 07:49:15

Åh, så fina bilder från huset. De svarta pelarna ner i trädäcket inspirerar!!! Så enkelt o så snyggt!



Hoppas din häl klarar sig till helgen o lycka till om du nu springer :)

Postat av: petra

Publicerad 2009-09-10 21:51:23

Mmmm vilka fina bilder. ser verkligen härligt ut.

trist att hälen är svullen. Inte kul när man sett fram emot ett lopp.



ha det bra och hoppas hälen blir bra snart.



kram

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-09-10 22:43:30

Så trist att du har blivit dålig - när du tränat så flitigt. Jag beundrar alla som ställer upp på sådant. Själv nöjer jag mig med mina 20-minutersrundor. :-)



Du verkar ha ett härligt jobb. Salt & Sill ser grymt snyggt ut. :-)

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-09-11 12:58:10

det gick inte att kommentera ditt imlägg ovan så jag gör det här istället. Så superfint det blev ert nya matbord och stolar! En otroligt skillnad som man inte annat än kan tycka om. Ha en trevlig fredag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela