Susihus

TGIF

Publicerad 2009-09-18 15:32:18 i Resor

Thank god it's Friday! Känner att jag hade inte klarat av att stiga upp en tidig morgon till. Ska bli så skönt med helg och dessutom har vi inget inbokat! Tjohoo, det ser ju dessutom ut som det ska bjuda på underbart höstväder, strålande sol med hög och klar luft.

Har nu klarat av att jobba i 2 veckor efter semestern och nu känns det som det var länge sen man var ledig och det känns som en evighet sen vi var på Gotland. Denna ljuvliga härliga ö som vi bara har förälskat oss i. Längtar tillbaka och njuter här av lite bilder från i somras.


De härliga raukarna på Fårö

Fårö, är en favorit med sitt karga landskap och lugn!

Kenzo poserar vid ett gammalt fiskeläger på Fårö.

Bono på Stenkusten

Dessa ljuvliga Gotlandsstenar som inte går att låta bli att plocka upp och njuta en stund av. Vilken meditation det är att efter en hysterisk arbetstopp få komma hit och bara gå runt och hitta en perfekt rund sten, och höra vågorna slå. Mmmm

Bilder: Susihus
Denna ljuvliga stenstrand vid Lickershamn, där man kan få bada nästan helt i fred, passar oss som har hund väldigt bra. Våra 2 fyrbenta vänner älskar att springa omkring och leka, gräva och bada så en egen strand är lyx! Kan nästan höra havet när jag ser bilden!

Det kommer fler bilder snart, men jag kan ju inte trötta ut er så här en fredag när solen skiner med massor av bilder!?

Ha en toppengo fredag och njut av helgen
Kramkram

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2009-09-19 22:54:38

fina bilder.

Har inte varit på Gotland någon gång bara hört att det är såå fint där.

Men rauka såg vi i somras på Öland. Fint, snyggt och häftigt tyckte jag.



ha det bra

kram

Postat av: Petra

Publicerad 2009-09-20 20:24:25

Hej, ja jag har siktat in mig på en sådan länge nu fick det bli ett i mitt kök ;) haft en bra helg? kram

Postat av: Camillas dagar

Publicerad 2009-09-21 08:01:17

Oh, tack för vackra bilder! Jag är ett riktigt gotlandsfreak, skulle kunna åka dit hur mycket som helst och har varit där oräknerliga gånger.

Kram och ha en fin dag!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-09-21 11:37:26

Hoppas att helgen blev så bra som du hoppades. :-) Svårt att inte njuta med ett sådant septemberväder.



Gotland verkar ljuvligt. Jag bara MÅSTE åka dit någon gång. :-)

Postat av: MO

Publicerad 2009-09-21 18:55:09

Åh vilka härliga sommarbilder, kan nästan känna doften av salta hav...mm. Härliga stenar, man skulle kunna plocka hem hur mycket som helst om de inte vägde så mycket ;) Har ni varit på Hanö? Där har de en udde, bönsäcken som är full av fina slipade stenar.....



Skulle gärna vilja åka till Gotland igen, jag var liten när jag var där sist så jag kommer inte ihåg så mycket...



Ha de fint, o visst nu är det Måndag igen så jag hoppas du hann vila upp dig, kraaaaaaaaaaam

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-09-21 19:19:07

Jag skulle så gärna vilja ha en fredag till.. typ nu! Hahha.. sitter på jobbet och undrar... vart tog måndagen vägen.. måste ta och palla mig härifrån.. blää.. Det har ju till och med blivit mörkt!

Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-28 20:54:36

Hej!

Vilka härliga bilder!!!Ha det så gott och krama Bono och farbror Kenzo.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela