Susihus

Hurra!

Publicerad 2010-04-28 08:36:41 i Hem

Jag ska erkänna, jag har tänkt att blogga i 2 dagar i rad nu, men först har jag tänkt att göra min deklaration. Detta har let till frustration och ilska i 2 kvällar nu. Jag har tydligen någon post som Skatteverket har hittat men min bank kan inte skaka fram den posten....vilket gör att jag inte vet hur jag ska fylla i den rackans K4 blankett. Grrr i går var jag så sur så jag gick och la mig utan att säga ett ord.

I dag vaknade jag av sång och tassande istället och blev uppvaktad med nyplockade vitsippor och ett stort fint paket på sängen! Det är trevligt att fylla år. Min älskade man hade snappat upp att jag alltid velat ha en Vipp men tyckt att den var för dyr så voila!

Denna fina låg i det vackra paketet.
Förstora bilden

Den kommer att pryda vårt badrum perfekt tror jag.
Nu ska jag njuta av denna härliga dag och deklarationen skjuter jag upp till en annan dag.
Må bäst
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-04-28 17:54:01

Grattis!!! Oh, vilken snäll man och vilken fin soptunna. Får man säga lycka till med deklarationen i kväll i stället då?! Jag måste också fixa våran med ROT-avdrag för altanen... det börjar bli hög tid för det nu.

Kram!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-04-28 22:21:54

Grattis på födelsedagen!!

kramkram

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-04-28 22:45:17

Grattis, grattis på din stora dag :-D O vilken fin present du fick, inte illa :-)

Tur att du fick något som muntrade upp dig, man kan bli galen på sånt som man inte kan påverka. Men som min svärfar brukar säga; det e inte lönt o slösa energi o bli arg över sånt som man inte rår över eller kan påverka!



Själv klickade jag precis på skicka-knappen!

Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Publicerad 2010-04-29 10:06:35

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag.

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-04-29 20:00:16

Åh vilken alldeles fantastisk man du har! Diamonds är passé, nu är det Vipp som gäller!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-04-29 21:44:12

Grattis!! Ingen dålig present. Hade blivit hur glad som helst. Deklarationen kan knäcka den bästa. ;-)

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2010-04-29 22:32:15

Så fin! Jag vill också ha... Men det blir låååångt fram i tiden! Hoppas du har haft en toppendag!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-04-29 22:36:21

Nu är våra deklarationer klara. Phu! Lika kämpigt varje år.

/P

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-04-29 23:07:21

Låter som en bra idé att fylla år när deklarationspapper strular! GRATTIS i efterskott. Fin, fin present. Trevlig helg!

Postat av: Lokedaniela

Publicerad 2010-12-15 15:04:19

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela