Susihus

Vårigt

Publicerad 2010-04-07 20:41:27 i Trädgård

Hoppas att ni har haft en helt underbart skön påsk. Jag har tyvärr haft lite mycket jobb på senaste tiden, och det följde med mig hem i huvudet, under påskledigheten. Så i måndags åkte jag in och jobbade, skulle kanske ha gjort det redan i fredags för då hade jag fått lite bättre kvalité på ledigheten.

Påskafton var helt underbart väder, vi njöt i solen och pysslade lite i trädgården. Fick lite planterat i krukorna, så nu känns det lite vår.







Bilder: Susihus

Nu har jag landat i soffan efter en lååååång arbetsdag. Imorgon kan jag inte jobba över för då startar jag en ny hundkurs. Skönt att få lägga tänkarna på något helt annat.

Må bäst
Kram

Kommentarer

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2010-04-07 22:27:12

Så roligt med ny hundkurs! Jag har också planterat lite fint i våra utekrukor! Så härligt med vår! :)

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-04-08 07:58:25

Vilka urvackra krukor. Lite skönt annorlunda. Gillar betong-borden med armeringsfötter också.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-09 09:08:00

Tack för paketet, kom på med posten igår! Du är för gullig...



Va fint du har gjort! Ska jobba hela helgen men på måndag ska nog mina krukor också få ett litet lyft. Går och håller tummarna att murgrönorna har klarat kylan...svårt att hitta så fina. Annars får jag ta en tur till dig igen- har de öppnat än? Kram och ha en trevlig helg!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-04-09 13:30:43

Åh, va vårigt! Man blir så glad :)

Lycka till med nya hundkursen!!



Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-04-10 07:54:53

Duktiga du, du gör så himla snygga planteringar! Vill också hem och göra vår!!! Sista dagen i stugan i Gesunda i dag, ska besöka Orsa björnpark innan hemresa

Just nu längtar jag galet mycket efter min sötkatt! :)

Kram på dig!

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-04-22 13:29:42

Vilka fina bilder du visar! Ha en trevlig torsdag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela