Susihus

Mer stickat

Publicerad 2010-12-23 08:43:22 i Vill gärna ha...

Hittade denna fantastiska sidan efter ett tips från min chef... Heart of Lovika. Titta in där och inspireras lite av allt fint stickat. Jag hittade genast lite som jag tror att jag snabbskriver upp på min önskelista, kanske att någon snäll tomtenisse hinner med att sticka en fin klänning....



Titta på de fina detaljerna, skärpet


Tofsarna på ärmarna


Denna i off white och med dessa fina benvärmare till:


Bilder: Lånade från Heart of Lovika
Allt är stickat i merinoull och för en liten frusen person som mig så verkar det ju alldeles perfekt.
Ja det får nog bli en liten beställning där i fall inte tomten hann läsa det sista inlägget på listan, vet att jag är lite sent ute...

Ha en underbar härlig dag så här precis innan julafton
Juliga kramar

Kommentarer

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-12-23 21:52:38

Vilken jätte snygg!

Hoppas att du får en jätte härlig jul och riktigt härlig julafton!

Kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-12-23 22:13:37

Vi får hoppas att du varit snäll. Då kanske tomten hinner med en klänning till dej.

Önskar dej en God Jul!

/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-12-25 10:41:39

Åh, vilka fina grejor! :) Jag älskar Lovikavantar, så den där klänningen och benvärmarna tyckte jag också var riktigt fina.

God fortsättning på julen vännen!

KRAM!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-12-26 23:43:31

Hallå!!!

Vilka fina sjalar du stickat!!! Himla duktigt!

Här har vi oxå gjort islyktor med lite buxbom eller granris i isen. De blir himla fina!!

Må gott!!

Postat av: tina

Publicerad 2010-12-27 15:00:15

Hej där! God fortsättning...hoppas ni haft en underbar julhelg! Vilka underbara sjalar du tillverkar...blir inspirerad till tusen=)



Ha det fint och kram till dej!



tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela