Susihus

Fortsättning följer

Publicerad 2010-06-11 22:13:35 i Inspiration

Fredagkväll och jag har klarat av löparrunda på en mil. Men oj vad min motivation sviker mig, jag bara tröttnar på att springa och börjar gå istället. Måste nog jobba lite på det!?? Kanske ska testa att springa med Ipoden och lite musik...kanske kan vara något!

Nåja nu har jag fått lite Amaronevin och en helgrillad oxfilé i mig så nu är jag så nöjd! Skönt att få vara ledig denna helgen, ser fram emot att få sova ut lite. Ska försöka att vara ledig på måndag, ska se om det går.

Jag har hittat lite coola tyger till soffan i mitt tidigare inlägg. Vad tror ni om något av dessa:

Bilder: lånade från Mairo

Båda 2 är Lisa Bengtssons fina Mairotyger. Mademoiselle har varit min favorit sen jag såg den, och den i beige/brunt hade varit perfekt på denna soffan i vårt brun/vita sovrum. Men nu tyckte J att Baronessa tyget var coolare. Ja vi får väl se... tror att det kan funka med dessa tyger fast det inte är möbeltyg. Det är ju ingen soffa som vi sitter i varje dag och sliter på.

Passar på att önska dig en härlig helg.
Goa kramar

Kommentarer

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-06-13 17:26:43

Jag hade nog valt Mademoiselle, tyckte det va fräckt :-)

Postat av: Sara´n

Publicerad 2010-06-13 17:29:40

Hej Sus bus, jag håller med J att det gröna var coolare =) Det passar nog fint till sovrummet, din favvo går nog att hitta en plats till i vardagsrummet.... ;-)

Kram Sara

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-06-14 08:14:12

Mm.. va gott med helgrillad oxfilé, blev sugen på kött nu på morgonkvisten :)

Vädret ser ut till å bli bättre denna veckan så GRILL måste det bli! Jag var ute o gick igår, en mil... hade aldrig orkat springa så en eloge till dig även om du gick också :) Kan tänka mig att kroppen formas olika beronde på om man går eller springer!

Angående tyget så gillar jag Mademoiselle bäst!

Kram

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-06-22 16:17:21

Vad duktig du är som springer!!!

Härligt med grillat..lät jättegott.

Jag gillade madomoiselle :))

Grattis Kenzo! Hoppas han fick massor med leverpastej:))

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela