Susihus

Vilka dagar

Publicerad 2010-06-29 11:45:59 i Hem

Vilka härliga dagar vi äntligen har fått. Vet inte vilken midsommar vi har haft sånt kanonväder på som vi hade i år. Helt underbart! Vi firade midsommar med ett par goda vänner som har en helt ljuvlig sommarstuga vid en grusvägsslut och havet ligger på andra sidan grusvägen. Ljuvligt, precis som en midsommar ska vara, god mat, dryck, lite midsommarstång, fint väder, krocketspel och goda vänner.



Hoppas att du också hade en härlig midsommar och fick lite solsken på dig.

Vi har börjat vår förvandling i hallen, J har fått till en betongbänk. Det var startskottet men nu när det är så fint väder så la vi detta projekt lite på on hold =)



Bilder: Susihus

Vi har fått en tjock härlig bänkskiva i ek (fast nu tror vi att den är i ask) för länge sen och plötsligt kom den till en perfekt användning. Vårt mysiga fårskinn mjukar upp den hårda betongbänken lite.
Återkommer med mer från hallprojektet...

Ha en toppenskön dag i solskenet
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-06-29 14:54:54

Så fint det blir med bänken. :)

Ja, vi hade också en mysig midsommar med fint väder och goda vänner. Det var länge sedan det var så varmt en midsommarafton!

Kram!

Postat av: Dessi

Publicerad 2010-06-29 15:42:33

Så spännande! :) Kul med lite annorlunda projekt :)



Kram Dessi

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-06-29 23:03:04

Visst e det underbart! Jag har tagit kvällsdopp i havet 2 gånger den här veckan, det e helt underbart! Man får passa på o va ute o njuta medan det e fint. Man vet aldrig när det vänder!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-06-29 23:04:36

Visst var det underbart väder i helgen. Allt blir så mycket roligare i solen. :-)



Betongbänken ser ju grymt fin ut. Bra jobbat, sambon!



Kram Malin

Postat av: dona blogg

Publicerad 2010-06-30 11:46:58

Hej!

Tack för hälsningen hos mig.

Kul att ha hittat in till dig :)

Giillar betongbänken!



Njut dagen!

/Pernilla

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-06-30 13:59:38

Gillar betongbänken... :-D

Svar: Ja! Jag har funderat på o göra någon liknande jack-hängare själv...

Tack för titten i min blogg..

Camilla

Postat av: sofie

Publicerad 2010-07-01 05:09:20

Vilken snygg bänk! Pricken på i:et med fårskinnet :)

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-07-01 17:38:38

Så fint det var med betongbänken och fårskinnet. Jag funderar på ett fårskinn själv, men det kostar ju så mycket...

Ha det bra i sommarvärmen!

Kram, Jenny

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-07-02 08:19:01

Vi hade också en super midsommar..vädret gör ju superduper mycket!

Bänken var jättefin.. jag älskar ju betong :) Vill se fler bilder på den :)



Kram

Postat av: Anette

Publicerad 2010-07-02 10:47:17

Hej och tack för titten!!

Jag målar med färgen S 2002-Y, det blir kanon!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela