Susihus

Härligt med en timme extra...

Publicerad 2010-11-01 15:40:09 i Hem

Fram för fler söndagar med en timme extra! Oj va skönt att få en timme till på dygnet, undra om man kan få det lite oftare?!

Det har varit en härlig helg, hållt hundkurs, tränat hund själv, haft goda vänner på middag. Till middagen fixade jag ett litet höstljusfat med pumpor och kastanjer. Syns lite dåligt men det är mörkbruna blanka ljus, blev riktigt fint jag som bara brukar ha vita ljus...vågade slå till på lite färg!


I går skred vi lite till verket med vår hall. Sakta men säkert så kommer vi framåt. Jag tapetserade för ett tag sen ett par vårder med en lite färgglad Mimoutapet och sen har mannen tillverkat lite trädhängare.



Bilder: Susihus

Nu så håller vi på med ett elementskydd och sen ska träden fästas på något bra sätt!!? Sen så kan man hänga kläder i hallen... Vill ha en ny spegel också och kanske lite fix men det får väl vänta till piffet... Kommer nog en bild på när träden är på plats.

Idag hade jag sån tur att jag fick en återbudstid hos min naprapat, har haft lite väl ont i rygg/nacke på senaste och dessutom hade jag ett ben som var lite längre. Vilket inte gjorde mindre ont. Som tur var släpte allt väldigt lätt men nu känner jag mig som jag har blivit överkörd, helt slut i rygg/nacke och trött. Jaja får väl försöka att ta det lite lugnt ikväll.

Önskar dig en härlig start på veckan!
Kram i massor

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-11-01 23:32:10

Hej min vän! Va fint det blir i hallen! Har du klurat ut hur du ska ha elementskydden? Jag behöver nämligen tips..;-)

Ta hand om dig nu och vila efter naprapatbesöket- lova!

Kram Kram

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-11-02 19:02:01

Oj, vad fint ni får det i hallen. Härlig tapet och klädhängarna är ju underbara. Har din man gjort dom ? Riktigt bra gjort!!!

Ser fram emot fler bilder på er hall.

Kram, Jenny

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-11-02 20:52:05

Visst var det makalöst vad mycket man hann med på den där extra timmen i söndags.



Snyggt både ljusfat och hall! Älskar tapeten - och träden såklart.



Hoppas att ryggen blir bättre!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-11-03 12:34:19

Så pyssliga Ni är. Fint blir det alltid också. Träden var kanonfina.

/P

Postat av: fia

Publicerad 2010-11-03 14:03:27

Härligt ljus fat och fina träd .

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-11-04 18:11:32

Åh, vad fint det blir. Tapeten var mysig, den blev man riktigt glad av.

Underbart var det med en extra timme i söndags och jag skriver under på att jag gärna skulle vilja ha en extra timme varje dygn. Minst!

Kram!

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-11-06 09:54:00

Hej igen! Jo du frissan blev sné!!Men fin!! Kort på ena sidan och lite längre på den andra- så jag kan fortfarande ha tofs..på ena sidan, haha!

Gå in på www.catbtong.com så ser du allt i kollektionen- sen kan du bara maila Lena om du vill ha något- säg till isåfall så ska du få adressen om den inte står på hemsidan. KRAM

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-11-08 08:59:30

Vad härligt och vad fint det blir!!

Kram

Postat av: mo

Publicerad 2010-11-09 17:31:38

Vad fint...både ljusfatet, o den härliga tapeten, o de där träden som jag ofta återkommer till (i mina tankar) att vi ska göra...

Ja en extra timme är inte fel ;)

Kramar på dig

Postat av: pysseliten

Publicerad 2010-11-30 11:52:36

fina visst är det bra att man kan fixa själv för en billig slant :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela