Susihus

Hösten är här

Publicerad 2010-10-04 21:10:45 i Trädgård

Vilket härligt höstväder vi har haft! Strålande sol, klar luft och ljuvliga färger, jag älskar hösten när den är så här! Det är ju för väl att vi har årstider...

Jag har haft en lugn och skön helg, lite trädgårdsarbete, bakning och en hel del hundträning. Så skönt att bara få vara och göra det jag känner för, och det gör ju inte mindre ont när solen tittar fram. Försöker även få lite struktur i min löparträning igen, lätt och glida i väg lite nu när jag inte har ett mål att träna för. Men jag vet ju att jag mår så mycket bättre om jag springer och håller i.

Bjuder på lite trädgårdsbilder idag







Bilder: Susihus

Ha en ljuvlig dag och start på veckan!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-10-04 23:13:45

Mmm. härligt med höstsolen- eller hur?

Jag har haft en go lördag i Ljungby, köpte fina armband...du måste gå in och kolla på happy design sweden..Du hade gillat deras grejer! Borde förbereda mig inför tre Älmhultsdagar, åker imorgonförmiddag men här sitter jag och gör annat! Haha! Kram!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-10-05 16:38:22

Vackert som sjutton. Ni har det så himla fint.

Trädgårdsintresserad är jag ju inte, men jag har hittat en sån himla fin växt/buske hos grannen. Var tvungen att fråga vad den hette:

Vingad benved.

Himla fin i färgen nu på hösten, nästan så att jag skulle vilja shoppa en egen. :)

Kram på dig!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-10-06 16:05:17

Underbart mysigt! Gillar era små bord med fina saker på. Låter som en underbar helg. Det är verkligen den här tiden på året det gäller att anstränga sig för att inte tappa sugen med träningen.



kram malin

Postat av: fia

Publicerad 2010-10-08 09:20:23

å så fina bilder och va sugen man blir på att fixa .

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-10-13 15:52:14

Jag har ingen struktur med någon ting. Varken trädgård, hundträning eller mig själv. Lite jobbigt faktiskt men jag jobbar på det.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela