Susihus

Inspiration

Publicerad 2010-10-27 21:11:34 i Inspiration

Hittade lite fina inspirationsbilder hos Dixi, jag bara kände att jag ville dela med mig av dem.


Vilken läcker ny variant av denna gamla klassiker.



Så läckert med allt vitt och de ljuvliga levande ljusen. Kan behövas lite ljust och ljus nu för idag tror jag att det har varit den gråaste dagen på länge. Brrr detta regn och blåst som går igenom kropp och själ, huuu.

Hittade även denna lite läckra variant av adventsljusstake, jag som inte är så tokig i julsaker och vill ha rätt enkla saker. Dessutom så gillar vi ju betong och sten i denna familj som ni nog har märkt...


Bilder: Lånade från Dixi

Nu är det dags för en kvällsrunda i mökret så det är bara att sätta på sig alla goretex kläder, skor och pimpa till sig med lite reflex på både mig och dogsen.

Önskar dig kära bloggvän en go kväll
Kram

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-10-27 21:49:03

Åh, vill ha allt! Va mycket fint... särskilt ljuslyktorna och 1-2-3-4 ljustakarna... Ska vi ses snar tigen? Tycker det va längesen ;-) Kram, kram

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-10-28 23:29:01

Ljuvliga bilder!

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-10-29 10:08:25

Tjejerna på Dixie är så duktiga!!! Hade dom som leverantör på mitt tidigare jobb och de är verkligen supertrevliga.



Kram, Jenny

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-10-29 11:05:53

Åh, vad fint! Man hade ju aldrig kunnat tro att betong är så himla fint till inredning, men den trenden verkar ha kommit för att stanna. Härligt!

Ha en fin helg Sus!

Kram!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-10-29 13:29:08

Åh så fint!! Gillade verkligen idén med knäckebröden.



Ha en fin helg!

Postat av: eva/Bolin design

Publicerad 2010-10-31 10:43:51

vilka fina lyktor, de med hål. Superfina

Postat av: sara

Publicerad 2010-11-01 09:41:20

Mysigt! Längtar faktiskt lite efter jul, november är ju rätt så grå och trist!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela