Susihus

Semesterdag 18

Publicerad 2011-08-04 14:28:52 i Resor

Måndag 1 augusti

 

Lite dimma på morgonen och solen envisades med att dölja sig bakom några moln. Vi satsade dock på att den skulle leta sig fram och packade en lunchlåda, fika och gav oss i väg till fots mot stranden som vi hade fått tips om. Efter en härlig vandring utmed raukar och höga klippor kom vi fram till en helt fantastisk strand och helt själva. Det blev ett dopp men rackans så kallt det var i vattnet idag, brr. Idag har det rullat in lite dimma mellan varven och då känner man direkt att temperaturen går ner. Skönt att få ligga lite på stranden och läsa, kände att jag behöver det.

Bilder: Susihus

Bok: Boktjuven – Markus Zusak, en helt fantstisk vacker bok om en liten tjej under andra världskriget och det är döden som berättar historien. Låter märkligt men har ni inte läst boken så gör det!

Träning: Morgonpromenad, 6 km promenad och 4 km löpning plus Olgas träningspass

Väder: Sol men med viss dimma som rullade in

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela