Susihus

Semesterdag 29

Publicerad 2011-08-14 21:33:57 i Trädgård

Fredag 12 augusti

Äntligen lite blå himmel, skönt! Vi tog en löparrunda på förmiddagen. Dessvärre fick jag ont i knät efter vår runda, konstigt för det var en lätt runda utan några kraftiga backar. Sen fixade vi lite i trädgården, jag fixade bort lite ogräs i vårt stenparti och vi delade på några växter.

Vi packade bilen med trädgårdsfix för i helgen ska vi till goda vänner och hjälpa dem med deras framsida. Kul uppdrag!

På eftermiddagen åkte vi upp till Jönköping. Innan vi skulle till våra goda vänner hade vi några ärende att uträtta men då solen sken klarare och varmare så insåg vi raskt att det lockade mer med att sitta på deras härliga balkong än springa runt på IKEA och A6...sagt och gjort vi skippade A6 och njöt av en lite längre och ljuvlig kväll hos våra goda vänner. Vi kunde sitta ute hela kvällen och njuta av god mat och dryck. Lite sommarfeeling igen mmm
Under middagen presenterade vi vår idé och ritade upp en liten skiss på deras förvandling av framsidan, härligt nog godkändes den direkt! Roligt imorgon skrider vi till verket...

Träning: 6 km löpning
Väder: Sol med några moln 20 grader

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-08-18 16:59:20

Aj aj... trist med knät. :/

Hoppas att det var något tillfälligt och du får nog som sagt hålla dig till skogsterräng eller mjukare underlag, som är skonsammare mot benen.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela