Susihus

Äntligen snö

Publicerad 2011-12-05 11:27:34 i Trädgård

Vilka jätteflingor det har dalat här idag, äntligen har det blivit ett litet vitt täcke av vit vacker snö. Hoppas att den får stanna nu. Det blir ju ljust direkt, snacka om ljusterapi!



Bono ute och undersöker snön...

Igår fixade jag äntligen till min stora krans till dörren. Tur att jag sprang på så fin mossa igår när jag var ute och gick för idag hade jag inte sett någon alls...


Bilder: Susihus

Nu stänger jag datorn och resväskan och far iväg från snön. Hoppas att jag hinner göra några uppdateringar från Sydafrika! Dit bär det nämligen av nu, det blir jobb i 10 dagar innan det är dax att återvända till Sverige igen.
Ha det underbart
Snökramar

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-12-05 12:36:07

En sån vacker krans!

Ha det så trevligt på resan.

/P

Postat av: jenny

Publicerad 2011-12-05 20:36:52

Jag säger detsamma. Äntligen kom snön!! man blir genast mycket gladare och piggare. Supersnygg krans ni har som pryder dörren.

Trevlig jobbresa!!

Kram

Postat av: mo

Publicerad 2011-12-06 16:41:04

Åh, så avis, vill med ha snö, det kom några ynkliga flingor igårkväll...men av de syns inte ett spår av idag.

Vilken vacker krans du har gjort..tur att du fick tag på mossa innan snön kom.

Så du ska ut o resa igen...ingen snö dit du ska då ;)

Kramar på dig

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-12-07 19:40:28

Oj, trevlig resa! Hoppas att du kan blogga lite därifrån. :)

Här snöar det också i dag. Härligt! :-D

Tyvärr ska det töa på fredag, men man får väl vara glad för det lilla i alla fall.

Superfint hjärta!

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela