Susihus

Energiboost

Publicerad 2011-12-01 21:17:01 i Hem

Vilken härlig eftermiddag jag har haft idag. Började men en god lunch med gamla goda arbetskompisar och sen iväg till Teatern för att gå på Kjell Energhagers föreläsning. Vilken energiboost, han är ju helt underbar, ljuvlig inspiration hur vi ska tänka annorlunda och få saker gjorda på ett annat sätt. Varm rekommendation att gå och lyssna på honom om han kommer förbi där du bor. Åh jag hade gärna gått och lyssnat en gång till för att verkligen få i mig allt!

Imorgon blir det klippning, rätt skön vecka. Var på ansiktsbehandling i måndagskväll, i tisdags var jag i Göteborg och jobbade med mina goa kollegor där, lite god mat med goda vänner, igår en fika med lillebror och så denna dag då...mmm

Nästa vecka blir också lite annorlunda, mer om det sen.


Bilder: Susihus

Ha en härlig 1a december! Hoppas att ni har öppnat första luckan! Det har jag glömt...
KRAM

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-12-02 08:53:51

Jag har öppnat luckan hos mammakero. Det får räcka för mej.

/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-12-02 11:22:33

Jag har inga luckor att öppna... :( Drömmer om en kalender från Body shop. Ska unna mig en sådan till nästa jul om jag fixar Tjejklassikern.

Kram!

Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn härlig julklapp från Vossatassar

Publicerad 2011-12-03 11:55:38

Här öppnas det luckor och paket mest hela tiden känns det som!

Dock inte jag ju...



Låter som en toppeneftermiddag!



Trevlig helg.

Helen.HUSnrNIO

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela