Susihus

Julkortstillverkning

Publicerad 2011-12-03 17:26:06 i Pyssel

Här är det tomteverkstad, julmusiken klingar ut från ipoden och jag tillverkar årets julkort.
Med lite hjälp från pepparkaksformar, DI, papper, färg och stämplar så ska det nog bli julkort i år också.
Dock hittar jag inget lim så nu strandade projektet något... Hrmmm får ta tag i detta under morgondagen,  inköpa lim, fixa adressetiketter och färdigställa dem.



Bild: Susihus
Tomteverkstaden får helt enkelt ta fritt nu och istället gå ut och tända grillen inför middagen.

Ha en härlig andra adventshelg!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-12-04 19:10:19

Åh, pyssliga du! Här är det färdiga kort som gäller...

Vilken julstämning du har, härligt!

Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-12-04 19:10:30

Julkort har vi gjort men det behövs julklappsetiketter. Där brukar vi använda pepparkaksformar.

/P

Postat av: Dessi at [Home and desire]

Publicerad 2011-12-04 23:28:35

Så händigt att trycka egna. Själv är jag inte så pysslig...



Ha en fin vecka!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela