Susihus

Handboll

Publicerad 2011-01-25 20:03:29 i Inspiration

Det har varit lite tyst här ett tag, och det kan stavas handboll! Dels har jag en stor grupp som ska till Malmö och titta på finalen i Handbolls VM nu till helgen, och dels var jag i Malmö i helgen på internkonferens och vi avslutade konferensen med att titta på handboll. Vilken match vi fick se Sverige - Serbien, så spännande och sen var jag ju tvungen att titta på matchen Sverige - Kroatien. Den var ju om något ännu mer spännande.

Under vår konferens i Malmö så bodde vi på det nya hotellet, Renaissance. Det som är byggt i Malmös gamla saluhall. Stora fina rum och roliga möbler. Bilder kommer men jag hittar inte kamerasladden just nu...
Men oj så dålig service och planering i huset. Incheckningen tog på tok för lång tid och stökig och rörig frukostmatsal, nej inget som jag skulle använda till grupper och konferenser.

Nu väntar lite jobb och handboll Sverige - Danmark.
Har glömt att visa er den fina ljusstaken vi fick av våra goda vänner när de var här på middag annandagjul.

Bild: Lånad från Röshults

Den står och sprider sitt fina ljus i vårt kök.
Ha en helt fantastisk skön dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2011-01-25 20:35:05

Vilken jätte fin ljusstake! Riktigt snygg!!!

Hahah.. jag sitter framför handboll nu med min kära. :-) Vi ska faktiskt också ner och titta på handboll i helgen..

Kramar

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-01-25 22:21:11

Så läcker!



Tyvärr är jag inget handbolls eller sportfan, om man inte räknar hundsport ;)



Kram!

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-01-27 07:51:48

Hej min vän! Mmmm..va gott att du gillar den...

Har precis kört barnen till skolan, det är ju svinkallt igen..kan inte bestämma om jag tycker det är mysigt eller lite jobbigt ;-) Lngtar efter lite vår!! Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-01-27 13:21:00

Ibland hinner man inte alls med bloggen... Trevligt att höra att allt är bra i alla fall. :)

Ha en fin torsdag vännen!

Kram!

Postat av: mo

Publicerad 2011-01-27 18:12:25

Tjenare där...

Ja den var inte dålig....jättesnygg ljusstake...konstigt men man kan helt enkelt inte få för många stakar känns det som...

Jaså du är på resande fot..Nja, handboll (eller rättare sagt all sport) roar mig inte alls att kolla på..Maken trodde att jag skulle bli mer intresserad av att kolla på skidsport på tv nu när vi börjat åka själva...men det sket sig..hihi, tycker inte alls det är lika kul att kolla på som att utföra.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela