Susihus

Slog till

Publicerad 2011-01-13 08:52:49 i Inspiration

Vad gjorde man innan internet? Vilken inspirationskälla detta är och jag har sagt det förrut och säger det igen: Alla dessa fantastiska kreativa och duktiga bloggare som ger en så mycket inspiration. Jag hittade en så söt bloggsida, nu vet jag inte vilken-dessvärre när jag satt och kvällssurfade och hittade ett par så söta muggar. Nu har jag slagit till och surfat hem dem, det blev lite dyrare med frakten men jag som gillar när det är något lite annorlunda eller händer något oväntat föll bara pladask för dessa söta muggar.


Bild: Lånad från Amazon.com
Min man har lärt mig att en sann shoppare får aldrig tveka att slå till! Så jag gick på den teorin. Tror nog att kvällskaffet kommer bli lite roligare, eller vad säger ni?

Ha en härlig dag i vinterlandskapet och 1000 tack för att du ger sån inspiration
Kram

Kommentarer

Postat av: Mycket annat och lite betong

Publicerad 2011-01-13 13:25:58

Vilka gulliga muggar! Kvällskaffet kommer absolut att bli mycket roligare.



Hälsningar Agneta

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2011-01-13 15:26:12

Muggarna är helt underbara! Du gjorde verkligen rätt i att slå till där. Själv så är jag en riktigt velig shoppare, har beslutsångest vad gäller det mesta...



Kram, Jenny

Postat av: mo

Publicerad 2011-01-13 18:18:54

Haha, vilket bra motto din J har när det gäller shopping, det gillas ;)

Söta muggar, ja du kommer nog att få dig ett gott skratt när du dricker din kvällskopp....

Ja, jättekul med skidåkning, o jobbigt, hoppas jag frisknar till så vi kan ut o åka i helgen, om vädret tillåter såklart, kramar

Postat av: pia

Publicerad 2011-01-13 19:41:40

Har åxå "råkat" se de där, jag blundar lite, för jag tycker att de är så vansinnigt fina:)

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-01-13 23:27:23

Härligt att din man säger så! Trodde jag aldrig att en karl skulle säga! :) Fast min är också ganska bra på att fynda, mest kläder till sig själv dock.



Kram!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-01-14 10:47:02

Men gud vilka gulliga koppar! Det gäller att inte vara lättskrämd bara, om man inte vet om vad som finns i botten. :)

Kram och trevlig helg!

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-01-14 14:19:35

Åh! va fina...var har du köpt dom? Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-18 13:20:51

Vilka härliga muggar. Gäller att förvarna bara när man har gäster :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela