Susihus

Sommar

Publicerad 2011-06-06 14:35:51 i Trädgård

Vilka härliga dagar och vilken försmak på sommaren! Har faktiskt kunnat vara lite ledig i lördags och söndags och njutit av det fina vädret i helgen. Somnade fint i solstolen i lördags och har lyckats bränna mig rejält...

Oj så skönt att få njuta lite av sol och värme. Det var inte dumt att få sova lite, kändes att jag behövde ta igen en hel del. Har även haft en härligt social helg med mycket goda vänner på middag, tjohoo så trevligt det är. Det börjar kännas att jag inte har gjort sånt på ett tag nu när det har varit lite mycket på jobbet. Så skönt att få vara lite "normal" hihi. Tack kära goa vänner som gav mig lite enerig igen!

Vi har även hunnit vara iväg och uppvakta ett par som båda fyller 50 i år. De fick denna roliga trädgårdsskylt att förgylla sin trädgård med




Bilder: Susihus
De ska rosta och bli ännu snyggare, inköpta på vår favorit Klockargårdens trädgårdshandel i lilla Ör.
Vill man få dem att rosta fortare kunde man pensla på med saltvatten.

Nu stundar lite rabarberpaj...mums
Njut av det härliga vädret
Kram

Kommentarer

Postat av: Helen.HUSnrNIO

Publicerad 2011-06-06 21:15:52

Läcker skylt! Ha en fortsatt trevlig måndagkväll.

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-06-06 21:59:50

Så fräck skylt! :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-06-06 22:04:59

Så himla gott med rabarberpaj. Har ingen egen rabarber så jag snyltar den lite här och där när jag får tillfälle.

/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-06-07 08:31:54

Vilken mysig skylt och synnerligen tänkvärda ord. :)

Kram!

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2011-06-07 19:16:48

Låter som en underbar helg. Ibland måste man verkligen ta ledigt från alla "måsten" och ladda batterierna. Det här sommarvädret hjälper ju till en hel del också.



Kram, Jenny

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-07-05 10:12:47

Tjusig ju :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela