Susihus

Fina väskor

Publicerad 2011-03-01 19:42:27 i Inspiration

Hoppas att du har haft en härlig helg och en härlig start på veckan. Helgen var lite så där, härlig start på fredagen med supertrevlig afterwork med goa tjejkompisar. Sen provsmakade jag en fantastisk god bröllopsmeny med lite roligt och innovativt upplägg. Dock insjuknade min man i vinterkräksjukan under helgen så det var ju ingen höjdare och jag går fortfarande och känner efter lite extra...hoppas att jag klarar mig!

Dock har jag inte klarat mig från träningsvärk för jag och Bono gav oss ut i skidspåret både i lördags och söndags. Det är lite sparsmakat med snö på sina ställen men det gick hyfsat. Undra bara vad man ska valla med för barmark...hihi såg att lite kottar och granris har fastnat i min valla...hihi har nog inte samma valla- och skidteam som de i Holmenkollen!


Har ni upptäckt denna fina sida? Mahrani of Tirapunji. Det är en Växjötjej som designar väskor och sen låter hon dem tillverkas i Indien så de är fantastiskt fina skinnväskor till väldigt överkommligt pris.

Hade inte gjort ont att ha någon av dessa




Bilder lånade från Tirapunji

Ha en härlig dag! Nu väntar Bygglov och sen en långpromenad med lite lydnadsträning för den lille svarta fyrbenta vännen...
Kram

Kommentarer

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-03-01 22:14:23

Härligt med långpromenad och lite lydnadsträning! Här hemma är det mest vardagsträning som gäller, finns inte ork till så mycket annat... :/



Kram Dessi

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-03-03 21:06:30

Åh, den översta fick mig nästan att börja drägla. Gud vilken fin!

Kram!

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2011-03-03 23:43:54

Verkligen ett bra tips. Den översta vill man ju slå till på direkt. :-)



Hoppas att du klarade dig undan vinterkräksjukan. Visst mår man illa så fort man hör talas om den. Blä!



Ha det gott!

Kram Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela