Susihus

Maj maj måne...

Publicerad 2011-05-01 18:25:06 i Trädgård

Då var det första maj och idag tror jag att värmen försvann, här är det 8 grader nu. Brrr! Hoppas att solen och värmen kommer snart tillbaka, jag kan faktiskt tänka mig lite regn för det skulle behövas men det behöver ju inte bli så kallt...

Det har varit en social helg, i fredags tog vi en after work med goda vänner. Lördag morgon hade vi champagne frukost här för mamma, lillebror och deras respektive. Jag fyllde år i torsdags och då bjöd jag in till champagnefrukost nu i helgen. Lillebror och hans sambo stannade även över lunchen och sen på kvällen var det dags för goda vänner att komma på planeringsmöte/middag. Vi ska nämligen vara värdpar på deras bröllop nästa helg.

I dag har jag stått och hållt hundkurs, så nu känns det rätt skönt att "bara vara hemma". Har även hunnit jobba lite för att komma i fatt lite i vårt kaos på jobbet.



Bild: Susihus

Dessa fina ljuslyktorna fick jag av min älskade man i födelsedagspresent! Ljuvliga tycker jag.
Hoppas att du har haft en härlig valborgshelg.
Många goa kramar

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-05-01 20:45:42

Men OJ så grönt ni har det, jag önskar det vore lika fint här men allt är bara brunt och trist.



~Ingrid

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2011-05-01 21:19:48

Fullt upp med andra ord. Så kul att vara värdpar. Antar att det är en del att förbereda med det också.



Kram, Jenny

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2011-05-02 08:24:23

Låter som ett toppensätt att fira födelsedagen. :-) Finfina födelselyktor. Bra jobbat av maken!

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-05-02 09:54:06

Fullt upp! Jag hoppas verkligen värmen vänder och kommer snart igen... Igår regnade det och var riktigt kyligt här!



Kram!

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-05-02 22:12:46

Åh...va fina! Han är bra han, din man! Kramar

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-05-03 11:48:22

Tjusiga lyktor och jättefina gardiner i köket! Vårfräscht!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2011-05-04 08:19:02

Visst är det kallt! Brrrr.. hörde nyss att det var -5 grader i Ljungby inatt.. Ojj så kallt!!

Vilka jätte fina lyktor!!

Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela