Susihus

Trötter

Publicerad 2011-11-10 17:34:32 i Resor

Vet inte men idag är jag tröttare än tröttast...
Har varit på resande fot från förra måndagen och kom hem i måndags. Det har varit genomförande av Volvo Ocean Race i Alicante. Tidiga mornar, sena kvällar och väldigt mycket detaljer, jobbigt men även roligt. Äntligen är båtarna på väg mot Cape Town.





Hela kroppen skrek efter att få vila lite, hade nästan ont i hela kroppen i måndags. Tisdagen var jag ledig för att återhämta mig. Så skönt att ha en baravaradag. Sov länge, åt frukost, läste tidningen, lång promenad med Bono och sen mös vi i soffan och slötittade på film och tv, inte många knop där. Så skönt!

Dock idag har jag fått en släng av tröttheten över mig igen, ändå var jag ute och sprang idag på morgonen. Nå väl det ska bli väldigt skönt med helg snart...bara en dag kvar.

Många goa kramar

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-11-10 20:04:18

Åh, har du varit ute och rest, så härligt! Välkommen hem igen till höstmörkret. Vilka färgglada, fina båtar!

Kram och jogga lugnt!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-11 08:21:53

Ditt jobb låter så spännande.... men förstår att det är väldigt intensivt. Kul låter det dock!



Hopppas att tröttheten går över snart!



Ha en fin helg!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2011-11-11 18:35:12

Åh, vad kul men hoppas också att du får en jätte bra helg nu och sova och vila!

Kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-13 11:37:37

Hoppas du fått vila ordentligt i helgen och att du inte blivit sjuk. Kan ju vara det som spökar, infektioner alltså.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela