Susihus

Ännu en solig helg

Publicerad 2011-10-16 12:25:46 i Trädgård

Vilka härliga helger vi har haft! Även denna helg bjuder på strålande solsken om än lite kalla mornar...brr Mr Frost har varit här.

Har äntligen hunnit med att träna lydnad med Bono i helgen. Usch det är inte roligt när jag jobbar för mycke och inte hinner med det i veckorna. Känner att båda han och jag behöver det för att må bra. Har även hunnit med ett intervallpass i motionsspåret! Puh...känner mig lite nöjd!

Det har även blivit lite trädgårdsfix, räfsat och slängt sommarblommorna på komposten.
Vår vackra japanska dvärg lönn vid groventrén har nu skiftat färg och är helt ljuvlig.


Bono smet in i bilden...



Bilder: Susihus

Dock brukar löven rasa på den när frosten har hälsat på, så det gäller att njuta lite snabbt nu!
Ha en härlig söndag!
Nu väntar lite jobb och även ett sökträningspass med tjejhundsgänget =)

Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-10-16 18:42:47

Iskallt även här, men varma och fina dagar ändå. Liiite blåsigt dock.

Vi har tagit upp båten i dag, så nu är det höst på riktigt.

Kram!

Postat av: fia

Publicerad 2011-10-17 08:35:54

Jag som inte gillar lönn , men denna va ju så fin .

Postat av: mo

Publicerad 2011-10-18 17:37:43

Åh så vacker den är, underbar färg..o Bono är så stilig.

Ja helgen var helt underbar, men idag har det regnat hela dagen..så trist. Men en brasa sprakar i kaminen så det funkar ändå :)

Kramar på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela