Susihus

Härliga höst

Publicerad 2011-10-01 09:56:54 i Trädgård

Äntligen har vi haft lite gott höstväder, nästan lite overkligt varmt för att vara slutet av september. Mmmm jag njuter för fullt med sköna promenader och har även vågat mig på att blanda in lite löpning på morgonturen. Känns bra i foten....peppar peppar. Håller tummarna för att den där ej njutfulla massagen gjorde susen!

Igår var det över 20 grader och helt vindstilla, rena sommarvärmen. Efter att mannens tåg var försenat så blev det en något sen middag. Medans grillen tändes så tände jag upp lite i trädgården, det gäller ju att njuta för fullt av såna här dagar/kvällar. Man får spara dem och ta fram dem en regnig grå novemberdag...



Bild: Susihus

Ny månad och en ny helg, åh får nog ta mig en kopp kaffe och fundera på vad jag ska göra idag!
Njut och ha det bäst
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-10-01 23:54:08

Ja, samma här! Vi har haft tre dagar i rad som varit mer som sommar än som sen höst.

I morgon vänder det tyvärr här. Jag som inte hunnit ut och fotografera alla vackra färger. :/

Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-03 08:24:16

Vilket mysigt arrangemang ni gjort i trädården. Visst måste man passa på att vara ute och njuta så längde det varar. :-)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-03 09:22:42

Vi har också haft en otroligt fin helg men idag står regnet som spön i backen.

/P

Postat av: mo

Publicerad 2011-10-03 14:26:23

Härlig bild..

Jovisst ska man njuta av de sista fina/varma dagarna. Vi firade C i helgen o vi satt ute o grillade o åt tills mörkret hade fallit, jättemysigt.

Hoppas din fot är bättre så du kan komma igång riktigt med träningen.

Kramar på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela