Susihus

God fortsättning

Publicerad 2012-12-28 16:00:45 i Inspiration

Så var då julen över...tur att jag inte stimmar upp mig inför julen för den är lika snabbt över. Vi har haft en superlugn och mysig julfirande, go mat och dryck, trevligt sällskap. Datorn har knappt varit påslagen... nåja för att kolla film annars har det varit promenader, bokläsning, stickning och filmtittande. Skönt helt enkelt!
 
Snöade fint på julafton men tyvärr plusgrader och det övergick till regn och har så fortsatt hela helgen så nu är snön borta. Hann med en riktig skidträningspass dagen innan jul, nu får jag väl fundera på hur jag ska skidträna....
Bild: Susihus
Har gjort om adventsljusstaken så nu fungerar den ett litet tag till...
Nu tror jag att en god bok väntar på mig.
Ha en härlig fredag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-28 21:50:57

Så mysigt! Ja, man får väl vila lite till då så man hittar energin igen. Den brukar ju dyka upp när man minst anar det.

~Ingrid

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-29 12:44:42

Låter som en underbar julhelg. Det är väl så den bör vara, men sällan är? De flesta jäktar nog in i det sista för den magiska helgen.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-29 21:13:26

God fortsättning till dig också! Här är en till som jular lugnt. :)
Trist med snön - här töar det också nu. Hann ut på en 9 km runda då vi kom hem från Stockholm i dag, men nu blir det nog svårt några dagar.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela