Susihus

Klick klick

Publicerad 2012-12-19 11:42:35 i Hem

Hej mitt vinterland, äntligen snöar det igen!
Efter några dagars grått och töigt så börjar landskapet att bli vitt igen, härligt!
 
Jamen kan man tänka sig att denna där fina Heart of Lovikka julgransmattan bara damp ner här efter några klick med hjälp av datorn...hihi. Har lovat mig själv att efter genomförda projekt unna mig något, ny inskriven Susihusregel ;) Självklart är den redan utlagd och bara väntar på att vår gran ska få komma in. Dock är det en i familjen som tycker att den fungerar utmärkt även utan gran...
 
Bild: Susihus
 
Mjukt och go matta enligt Bono, ja praktiskt med flera användningsområden.
Ha en vintrig onsdag
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-19 12:07:42

Jasså, du köpte den en då? Lite avis är jag, fast vi ska varken vara hemma eller ha grön gran, men en då!! Bara klicka till så där....(haha)
Det där med belöningar var bra, kanske man ska börja med?
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-20 15:54:44

Åh, den är helt underbar!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela