Susihus

Nu står granen på plats...

Publicerad 2012-12-22 16:40:00 i Hem

Granen står så sne' och grann i stugan.....
Vår gran är lite sned i växten så det var inte det lättaste att få den rak, nåja detta får duga. Nu har vi klätt den (jag med hjälp av vantar då jag inte tål kontakten av gran på huden...)och klapparna ligger på plats.
 
Nu fick dock mannen för sig att vi ska rimma på klapparna, jag kommer inte från en rimfamilj och jag är inte bra på det heller...huuu undra om vi verkligen var överrens om detta?!
Bild: Susihus
 
Ha en härlig lördagkväll. Jag funderar på att ta ett varv i skidspåret då det nu ryktas om att snön ska regna bort här under julhelgen.
Kram
 
Ps en julklappspaket har kommit, nu väntar jag bara på den sista...

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-22 17:29:48

Så bra att klapparna kom.
Mina verkar också anlänt. Skönt!
Granen ser inte sned ut, utan bara vacker.
/P

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-12-22 22:30:43

Godkväll,

Jag kan inte rimma hellre, men vår sonhustru vill gärna göra det. Men jag KAN inte ;0)

Vi har - 35 C ute nu så det blir då inte varmare. Men väl myggfritt!!

~Ingrid

Postat av: ulrika

Publicerad 2012-12-26 22:29:20

God fortsättning till dig!!
Min ena dotter är tillsammans med en riktigt rimmästare. Själv är jag urkass:)

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2012-12-27 19:09:53

Hoppas du haft en bra jul :-) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela