Susihus

Semesterdag 2

Publicerad 2012-07-23 10:04:14 i Trädgård

Efter Bonos och min morgonpromenad kunde vi äta frukost ute, mmmm sommarkänsla!
 
Äntligen kom solen! Oj så efterlängtad och härligt. Att det skulle behöva dröja till den 22 juli innan vi tog ner solstolarna är ju lite trist men oj vad vi njöt av dem. Vi har läst och lyssnat på böcker, sovit lite och bränt mig en smula på magen, lite lik Miss Piggy...
 
Efter lunch tyckte jag att vi hade slappat lite väl så vi letade upp Beach tennis racketen och spelade en härlig match i trädgården.
 
Bild: Susihus
 
Mitt senaste inköp till trädgården en jätte budda, som vakar vilsamt över oss.
 
Väder: Sol med lite moln, flläktat hela dagen och runt 20-25 grader
Träning: 2* 2 km promenader med Bono, cykeltur på 13 km och vår tennismatch om den kan räknas
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-07-23 11:53:30

Vilken härlig och hurtig dag. :)
Riktigt fin budda du hittat också, du kan det där med trädgårdsdekorering du. Härligt att solen hittat ner till er. Här är det mulet och regnigt i dag, men vi fick i alla fall en solig, ledig helg - det tackar jag för! :)
Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-07-23 13:44:44

Vi hade också sol i går. Men det va igår det!
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela