Susihus

Semesterdag 4

Publicerad 2012-07-24 20:35:00 i Trädgård

Vilken dag, helt klarblå himmel och gnistrande sol hela dagen utan ett moln på himmeln. Underbart!
Vi cyklade iväg och uträttade lite ärende på förmiddagen efter frukosten på altanen, sen har jag ägnat mig åt att testa solstolen, oj så skönt! Jag lyssnar på Arne Dahls senaste bok och Johan Rabeus läser den med en sån härlig röst att det är rent njutningsfullt. Lite väl bra ibland då jag somnar och får backa tebax....
 
Inte många knop gjorda utan bara njutit av solsken och lite småfix i trädgården. Härligt det känns semester!
 
Dagens lunch på altanen, jordgubbar, lite corn flakes och mjölk = SOMMAR!
 
 
Bilder: Susihus
Kvällens drink, Strawberry Daiquiri på det nygjorda bordet till vår svarta IKEA soffa. Ett par ameringsjärn, lite svart sprayfärg och ett betongfat så vips var det ett soffbord i trädgården. Invigt och det höll för lite drinkglas =)
 
Väder: Strålande solsken, 25-28 grader
Träning, Morgonpromenad 2 km med Bono, cykeltur 12 km, pw 4,5 km

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-07-24 22:19:38

Så skönt att du äntligen fått semester. Det verkar ju som om du väntat lite på det fina vädret ;0)

Tack för de varma orden, det känns rätt tungt nu och det där vet jag ju att du känner till - den där känslan!

~Ingrid

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-07-25 15:36:08

Låter som en otrolig härlig dag.
/p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela