Susihus

Vart är sommaren...

Publicerad 2012-07-17 14:32:33 i Trädgård

Jag är snart beredd på att reklamera var är sommaren...?
Kräver ingen värmebölja på något sätt men 12 grader är väl ändå inte sommar... Ja jag vet det är inget vi kan göra åt ändå och det är bara att inse att denna sommaren får man mysa runt i jeans i stället för bikini, gummistövlar istället för flipp flopp.
 
Nåja än finns det ju hopp att sommaren dyker upp så där lagom till jag går på semester. Nu bara 3 dagar kvar! Tjohoo
 
Bild: Susihus
 
Mina evighetsvitlökar som pryder grillbänken i trädgården.
Ha en tokhärlig tisdag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-07-17 19:54:37

Ja, kallt är ordet! Jag skriver under din reklamation.
/P

Postat av: dominic

Publicerad 2012-07-17 20:28:56

Sitter med vinterkoftan på! Kaaallt :/

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-07-18 07:35:38

Jag reklamerar också, men jag trodde att det hette reklammera... nu har jag lärt mig något nytt. :D
Jäkla regnsommar. Jag har ju börjat jobba nu och då behagade solen minsann titta fram hos oss igen, men kallt är det. Iskalla nätter - känns som höst.
Hoppas att vi får någon liten värmebölja i alla fall.
Kram!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-07-18 09:04:59

Ja men eller hur? Här är det sol emellanåt men det är kyligt med hög klart höstluft. Så kort sommaren varit, 1-2 dagar här i norr.

Det går inte att gå in på din blogg med Internet Explorer, den låser sig bara. Något skumt. Med Firefox fungerar det dock.

~Ingrid

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2012-07-18 13:14:04

Hahah.. jag vill också reklamera sommaren... för var är den??+ Det känns som man inte har haft någon värme alls!!
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela