Susihus

Kvist

Publicerad 2012-05-15 19:33:45 i Hem

Åh va det är underbart att få gå ut och klippa blommor eller kvistar i trädgården. Det är en sån fantastisk lyx tycker jag, en stor fördel att ha egen trädgård är bland annat det. Njuter för fullt när jag kan gå ut med sekatören och klippa till!

Denna ljuvliga kvist hittade jag utmed kanalen där vi bor under Bonos och min morgonpromenad, var tvungen att hämta sekatören och klippa till mig en rejäl kvist.


Bild: Susihus

Den pryder nu sin plats i damejeanner.
Go och glad tisdag
Kram

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-05-15 21:24:52

Underbart, det är väl en si så där 2 månader innan häggen blommar här. Blähä...det kom till och med snö i förrgår.



~Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela