Susihus

Kan innehålla spår av grillning

Publicerad 2013-07-27 13:42:18 i Inspiration

Hej lördag!
För första gången på 4 veckor tror jag har vi fått lite regn idag. Nu skiner dock solen igen och temperaturen håller sig runt 24 grader. Köket är något varmare för jag har bakat hamburgebröd och baguetter under förmiddagen...
 
Bono och jag har idag varit ute och testat ett intervall pass så nu flåsar han och jag eftersvettas. Goda vänner är på intåg inför helgen och vi har skickat ut en varning till dem att dagens mat kan innehålla spår av grillning!?
 
Bild: Susihus
 
Nu är det i och för sig grillsäsong, men hos oss är det ju alltid det. Grilldimman ligger tät på kvällstid i kvarteret. Dock skulle jag slå ett slag för alternativ tändning och gärna förbjuda tändvätska, fy va det luktar. Vi är supernöjda med tändröret som får briketterna i perfekt glöd.
 
Min man kan inte förstå varför man inte skulle grilla för att det är vinter. Det enda trista med det är att vi aldrig har grillpremiär ;)
Nåja det är ju sånt man kan överleva.
 
Ha en fantastisk skön lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela