Susihus

Galen vecka

Publicerad 2013-06-03 10:45:33 i Inspiration

Hej måndag och juni!
 
Sol och sommar och jag som hade en lite lugnare vecka framför mig, trodde jag. Så fel jag hade! Samtidigt lite roligt för jag har blivit tillfrågad om jag kan vara hotellansvarig för ett event med 950 personer så nu upptas mina dagar med att pussla med rum och para ihop folk. Full fart med andra ord...så solen får vänta lite. 
 
Träningen inför stundande Tjejvättern är också lite på halvfart, får försöka att samla på mig lite mil i veckan i alla fall. Får helt enkelt ta mig tid för det. 
 
Har varit i väg på jobb i ett strålande Göteborg sen vi hördes sist, sen hem i lördags och cyklade omkring på cykelfest, så trevligt och roligt sätt att träffa människor och nya bekantskaper.
 
 
Bilder: Susihus
 
I år har vår squash redan börjat att blomma och den är så fin, (fast det är gula blommor på).
 
Ha en toppen dag!
Kram
 
Vilken dag är det idag?" frågade Puh.
"Det är idag", svarade Nasse. 
"Min favoritdag!", sade Puh.
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-03 19:37:15

Du fixar Tjejvättern, jag lovar! Det var mycket mer avslappnat där än det var på Siljan Runt tyckte jag. Visst, många hade cykelskor och racercyklar även på Tjejvättern, men inte alls i samma utsträckning som på Siljan Runt.
Det ska bli jättekul att läsa om ditt lopp sedan. Lyckospark om vi inte "hörs" före. Jag hejar på dig! Glöm inte att njuta lite också, själv jagade jag tid för mycket sista halvan och stressade mig mest runt då.
Kram!

Svar: Tack snälla! Cykelbyxor behövs va, och glasögon? Hoppas på bra väder. Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-06-03 19:54:04

Wow! Vilket jobb du ska göra! Jätteroligt att bli anlitad på det sättet ju.
Hoppas nu du hinner med dej själv lite också.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela