Susihus

Lite nervös

Publicerad 2013-06-07 08:43:20 i Inspiration

God morgon härliga sommarfredag!
Strålande solsken och jag har precis hunnit städa av huset, nu ut med en tvätt på tork innan det ska ta tags i att finna lite mer hotellrum, ändringar och uppdateringar. 
 
Jag börjar att bli lite nervös inför morgondagen. Vad ska jag ha med mig? Har ju inte direkt tränat ihjäl mig inför cyklelloppet. Nåväl nu är växlar fixade och cykelkorgen på plats. Det är väl helt enkelt bara att trampa på. Mest orolig är jag nog för att det kommer att ta tid, att man ska harva på så länge i måååånga timmar. 
 
Bild: Susihus
 
Vår söta lilla polkagrisrandiga Mossflox, får väl symbolisera min tur mot Gränna, Vättern och Motala imorgon.
 
Firade ni i blågult i går? Mellan jobb och skattedeklaration så njöt vi mest av det vackra vädret och hoppade firandet. 
Ha en fantastisk skön dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-06-07 11:49:06

Lycka till med loppet i morgon! Det låter galet jobbigt, men vilken utmaning!

Postat av: designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-06-07 18:41:13

Lycka till!!! Hoppas det går bra! Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-07 20:51:00

Lycka till! Jag skulle gärna cykla det i morgon igen! :)))
Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-06-07 22:06:47

Lycka till i morgon!
Jag firade med att sitta bredvid agilityplan hela dagen. Kvaltävling och träning. Snacka om agilitymorsa!
Nej, hon gick inte vidare i kvalet.
/P

Postat av: Ingrid

Publicerad 2013-06-08 06:56:39

Ja jösses vad du är duktig. Jag har inte cyklat på år och dar men det kanske skulle vara idé att göra det. Förut bodde man ju på sin cykel...

~Ingrid

Postat av: Sofie - Följ med på min resa till Sydafrika där jag ska arbeta med kattdjur!

Publicerad 2013-06-09 21:34:15

fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela